Wat fijn dat jullie er zijn
Ik val maar even met de deur in huis in de hoop dat hier wellicht een paar slimme koppen zijn die mij op caraudio gebied verder kunnen helpen.
Op MP heb ik recent een nieuwe Honda Bose CD/Radio (partnr. Honda 39101-S1A-G110-M1, model MF721R0) gevonden die ik perfect vind passen in mijn vers gerestaureerde Honda CRX (EE8). De radio werd in der tijd geleverd bij een Accord bj 2000 met Bose sound system.
De CRX is nog 10 jaar ouder maar ik vond een cassette radio geen optie meer en deze ziet er perfect uit!
De eerste domper was dat er geen code bij zat, die heb ik inmiddels, met wat googlen, boven water kunnen krijgen en de radio gaat aan en zoekt zenders. Echter geen geluid (ook niet van CD).
Nu pas (had ik dat maar eerder gedaan) begin ik na te denken over dat Bose gedoe. Ik denk dat de radio niet werkt omdat er geen Bose Amp achter zit maar doodnormale speakertjes.
Is er iemand hier die weet of (en hoe) ik deze Bose radio ook kan gebruiken icm met een normaal speakerset? Heeft de radio überhaupt een interne Amp? Er is weinig over te vinden op internet helaas.
Elke vorm van hulp wordt heeeel erg gewaardeerd!
Groeten uit het zonnige Zuiden,
Alex