hallo ik stel me even voor
Moderator: Beheerdersteam
-
michael w116
- Berichten: 17
- Lid geworden op: do 21 apr 2022, 12:15
hallo ik stel me even voor
hallo ik ben michael
kom uit het oosten achterhoek
rede waarom ik me aan meld
wil zelf me audio kunnen repareren
en met hulp van deze forum moet ik wel een stuk op weg kunnen
heb wel een beetje technische achtergrond meer mechanisch dan elektrisch
kan een beetje solderen wel van die zelfbouw kits sommige lukken en ook soms niet
zelf heb ik een rotel set versteker RA1213 tuner RT1024 tapedek RD30-F en platenspelerRP3500 aan gesloten op 2 sota,s de rotel kijk ik me hele leven al tegen aan ben zelf 43 de sota,s heb is sinds 2017
en sinds een halfjaar 2 monoblokken van velleman 8010
kom uit het oosten achterhoek
rede waarom ik me aan meld
wil zelf me audio kunnen repareren
en met hulp van deze forum moet ik wel een stuk op weg kunnen
heb wel een beetje technische achtergrond meer mechanisch dan elektrisch
kan een beetje solderen wel van die zelfbouw kits sommige lukken en ook soms niet
zelf heb ik een rotel set versteker RA1213 tuner RT1024 tapedek RD30-F en platenspelerRP3500 aan gesloten op 2 sota,s de rotel kijk ik me hele leven al tegen aan ben zelf 43 de sota,s heb is sinds 2017
en sinds een halfjaar 2 monoblokken van velleman 8010
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4779
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
- paulebappie
- Berichten: 236
- Lid geworden op: ma 03 dec 2007, 19:03
-
michael w116
- Berichten: 17
- Lid geworden op: do 21 apr 2022, 12:15
Re: hallo ik stel me even voor
dankjewel voor de reacties
nu heb ik gelijk een vraag
1van me monoblokken is ermee opgehouden
buizen doen het wel maar geen geluid
heb de probleem wel gevonden maar wil niet zo in me 1tje gaan rommelen
waar kan ik een topic aan maken of moet bij een ander topic met zelfde probleem ophalen
nu heb ik gelijk een vraag
1van me monoblokken is ermee opgehouden
buizen doen het wel maar geen geluid
heb de probleem wel gevonden maar wil niet zo in me 1tje gaan rommelen
waar kan ik een topic aan maken of moet bij een ander topic met zelfde probleem ophalen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: hallo ik stel me even voor
Welkom hier Michael. Ik zou een eigen topic aanmaken voor specifiek jou probleem, bv hier: viewforum.php?f=7
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: hallo ik stel me even voor
Hallo Michael, welkom hier.
Heb je de service manual (schema) bij de hand?
Je zou deze even kunnen posten.
Douwe
Heb je de service manual (schema) bij de hand?
Je zou deze even kunnen posten.
Douwe
-
michael w116
- Berichten: 17
- Lid geworden op: do 21 apr 2022, 12:15
Re: hallo ik stel me even voor
hallo Douwe heb al veel van je gelezen
en zie dat je een echte doorzetter bent
ik kan wel fotos van de schema maken maar dan zijn ze niet meer leesbaar
ik heb nu een topic viewforum.php?f=7
en zie dat je een echte doorzetter bent
ik kan wel fotos van de schema maken maar dan zijn ze niet meer leesbaar
ik heb nu een topic viewforum.php?f=7
Re: hallo ik stel me even voor
Van Velleman kun je alle schema's en manuals van hun site downloaden.
Ik heb hem al geplaatst in het betreffende topic.
Ik heb hem al geplaatst in het betreffende topic.
-
michael w116
- Berichten: 17
- Lid geworden op: do 21 apr 2022, 12:15
