hallo ik stel me even voor

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
michael w116
Berichten: 17
Lid geworden op: do 21 apr 2022, 12:15

hallo ik stel me even voor

Bericht door michael w116 »

hallo ik ben michael
kom uit het oosten achterhoek
rede waarom ik me aan meld
wil zelf me audio kunnen repareren
en met hulp van deze forum moet ik wel een stuk op weg kunnen
heb wel een beetje technische achtergrond meer mechanisch dan elektrisch
kan een beetje solderen wel van die zelfbouw kits sommige lukken en ook soms niet
zelf heb ik een rotel set versteker RA1213 tuner RT1024 tapedek RD30-F en platenspelerRP3500 aan gesloten op 2 sota,s de rotel kijk ik me hele leven al tegen aan ben zelf 43 de sota,s heb is sinds 2017
en sinds een halfjaar 2 monoblokken van velleman 8010
Bijlagen
2021 (1) (173).jpg
2021 (1) (177).jpg
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door Shadow »

Welkom Micheal :goedzo:
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door Olaf Analogue »

Welkom mede Acherhoeker !
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door Henkjan »

welkom Michael
Gebruikersavatar
paulebappie
Berichten: 236
Lid geworden op: ma 03 dec 2007, 19:03

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door paulebappie »

Kom dr in, kuj dr uut kieken :-)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door ray5150 »

Dat is een mooie vintage Rotel set die je hebt staan. :goedzo:
michael w116
Berichten: 17
Lid geworden op: do 21 apr 2022, 12:15

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door michael w116 »

dankjewel voor de reacties
nu heb ik gelijk een vraag
1van me monoblokken is ermee opgehouden
buizen doen het wel maar geen geluid
heb de probleem wel gevonden maar wil niet zo in me 1tje gaan rommelen
waar kan ik een topic aan maken of moet bij een ander topic met zelfde probleem ophalen
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door Barry2001 »

Welkom hier Michael. Ik zou een eigen topic aanmaken voor specifiek jou probleem, bv hier: viewforum.php?f=7
Gebruikersavatar
douwebakker
Berichten: 2172
Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
Locatie: Vledder Drenthe
Contacteer:

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door douwebakker »

Hallo Michael, welkom hier.
Heb je de service manual (schema) bij de hand?
Je zou deze even kunnen posten.
Douwe
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door Douwe84 »

welkom!
michael w116
Berichten: 17
Lid geworden op: do 21 apr 2022, 12:15

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door michael w116 »

hallo Douwe heb al veel van je gelezen
en zie dat je een echte doorzetter bent
ik kan wel fotos van de schema maken maar dan zijn ze niet meer leesbaar
ik heb nu een topic viewforum.php?f=7
Bijlagen
20220426_131033.jpg
20220426_131211.jpg
20220426_131303.jpg
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door ray5150 »

Van Velleman kun je alle schema's en manuals van hun site downloaden.
Ik heb hem al geplaatst in het betreffende topic.
michael w116
Berichten: 17
Lid geworden op: do 21 apr 2022, 12:15

Re: hallo ik stel me even voor

Bericht door michael w116 »

bedankt
Plaats reactie