En met mijn beperkte kennis loop ik gelijk tegen een 'probleem' aan.....
Een van de 2 voeding heeft onderstaand schema.
Hier zie ik een invoer van 2x 15V,dus met 2 wikkelingen.
Mijn trafo heeft 15V-0-15V.....
Kan ik de 0 tap gewoon doorverbinden of geeft dat vuurwerk?
