Topping PA5

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Topping PA5

Bericht door Pjotr »

satefan schreef: wo 09 mar 2022, 20:42
Mijn maat heeft 2 Topping DAC's draaien nu, ter vervanging van zijn veel duurdere NAD DAC's. De Topping bevalt hem (na een paar dagen inspelen) enorm goed. Met name stemmen schijnen kraakhelder uit de speakers te komen. Ik ga binnenkort bij hem luisteren.
Ehm ja, het gaat hier niet over een DAC maar over een versterker. Dat is niet geheel hetzelfde ding... :roll: Ik heb zelf hier het E30 Dacje van Topping bij de TV. Dat is een prima dingetje voor net over de 100 euries.
Giraffe
Berichten: 21
Lid geworden op: do 06 mei 2021, 15:11
Locatie: Utrecht

Re: Topping PA5

Bericht door Giraffe »

Dank voor snelle reacties. Heb hier ook een Topping DAC staan en die doet het zeker heel goed in vergelijking met 10 jaar oude DAC. Maar een goede DAC maken is nog wat andere dan een goede eindversterker...
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Topping PA5

Bericht door Henkjan »

dit is een versterker hè

ik heb m na de luistersessie bij Leo niet verder getest nog, zal binnenkort maar eens verder gaan
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: Topping PA5

Bericht door satefan »

Pjotr schreef: wo 09 mar 2022, 20:53
satefan schreef: wo 09 mar 2022, 20:42
Mijn maat heeft 2 Topping DAC's draaien nu, ter vervanging van zijn veel duurdere NAD DAC's. De Topping bevalt hem (na een paar dagen inspelen) enorm goed. Met name stemmen schijnen kraakhelder uit de speakers te komen. Ik ga binnenkort bij hem luisteren.
Ehm ja, het gaat hier niet over een DAC maar over een versterker. Dat is niet geheel hetzelfde ding... :roll: Ik heb zelf hier het E30 Dacje van Topping bij de TV. Dat is een prima dingetje voor net over de 100 euries.
Ik snap wel dat een DAC iets anders is dan een versterker - dus idd niet geheel on topic. Maar de mensen van Topping maken leuke dingen. Dat was meer de strekking...
Plaats reactie