Topping PA5

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Pjotr

Re: Topping PA5

Bericht door Pjotr »

satefan schreef: wo 09 mar 2022, 20:42
Mijn maat heeft 2 Topping DAC's draaien nu, ter vervanging van zijn veel duurdere NAD DAC's. De Topping bevalt hem (na een paar dagen inspelen) enorm goed. Met name stemmen schijnen kraakhelder uit de speakers te komen. Ik ga binnenkort bij hem luisteren.
Ehm ja, het gaat hier niet over een DAC maar over een versterker. Dat is niet geheel hetzelfde ding... :roll: Ik heb zelf hier het E30 Dacje van Topping bij de TV. Dat is een prima dingetje voor net over de 100 euries.
Giraffe

Bericht door Giraffe »

Dank voor snelle reacties. Heb hier ook een Topping DAC staan en die doet het zeker heel goed in vergelijking met 10 jaar oude DAC. Maar een goede DAC maken is nog wat andere dan een goede eindversterker...
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

dit is een versterker hè

ik heb m na de luistersessie bij Leo niet verder getest nog, zal binnenkort maar eens verder gaan
satefan

Bericht door satefan »

Pjotr schreef: wo 09 mar 2022, 20:53
satefan schreef: wo 09 mar 2022, 20:42
Mijn maat heeft 2 Topping DAC's draaien nu, ter vervanging van zijn veel duurdere NAD DAC's. De Topping bevalt hem (na een paar dagen inspelen) enorm goed. Met name stemmen schijnen kraakhelder uit de speakers te komen. Ik ga binnenkort bij hem luisteren.
Ehm ja, het gaat hier niet over een DAC maar over een versterker. Dat is niet geheel hetzelfde ding... :roll: Ik heb zelf hier het E30 Dacje van Topping bij de TV. Dat is een prima dingetje voor net over de 100 euries.
Ik snap wel dat een DAC iets anders is dan een versterker - dus idd niet geheel on topic. Maar de mensen van Topping maken leuke dingen. Dat was meer de strekking...
Plaats reactie