Hypex NC500 OEM monoblocks voor mijn CX871 zelfbouw

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Joeps
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 14:46
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Hypex NC500 OEM monoblocks voor mijn CX871 zelfbouw

Bericht door Joeps »

hsmeets schreef: ma 14 feb 2022, 10:14
Als die C298 ondanks zijn hoger vermogen een lage(re) versterkingsfactor heeft dan is dat gewoon daardoor te verklaren. Wanneer de NC500 eenzelfde versterkingsfactor heeft als de C298 schiet je er dus ook niks mee op.
Dank! goed punt, ik ga die specs even naast elkaar leggen.
Wieger61
Berichten: 1426
Lid geworden op: zo 07 jun 2015, 15:02
Locatie: Amsterdam

Re: Hypex NC500 OEM monoblocks voor mijn CX871 zelfbouw

Bericht door Wieger61 »

De C298 lijkt half zo luid te spelen als de M10 bij zelfde input. Al vraagt zekerheid zorgvuldige interpretatie van de vele data van de C298.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Hypex NC500 OEM monoblocks voor mijn CX871 zelfbouw

Bericht door Kappa7 »

Zit er op je nad VV niet een low en high Line level output?
Plaats reactie