De M10 bedoel je? Nee.
Ik heb daar helaas niet genoeg verstand van.
Kun je mij vertellen hoe ik de pre out kan meten?
Ik ben wel in het bezit van een Multimeter, maar daar heb ik zeker niks aan?
Moderator: Beheerdersteam
Tweeter was inderdaad overblijfsel van vorige setup. Daarna de CX871 kit er in gebouwd.
Jawel. Dan moet je een .wav file maken van een sinus van 400Hz van zeg 1 minuut met b.v. Goldwave op -3dB. Als je die afspeelt met je M10 moet er ongeveer 2V AC_RMS uit de pre out komen op max volume. Maar meer mag ook. Maar speel die sinus niet op vol vermogen af op je speakers. Dan gaan ze stinken...
Je kunt een 1Khz sinus opzetten van -3dB en dan zou je op de uitgang van de pc ongeveer 1VAC moeten meten.
Ja tis ook vergelijkbaar maar jij was net iets eerder met je posting.
in de tijd dat ik pjotr zijn versterker leende, (geleend van Erik trouwens!!
Dank allemaal voor het meedenken mensen.
Met een speaker van +100dB gaat hij uiteraard harder.
Valt wel mee hoor, Hypex modules 2x100 watts. Kan bij veel nummers tot 100%
klopt helemaal!
Nou, een sappig verhaal.
tsja, gewoon harder, soms dus.
o, vanwege dat linkje bedoel je? Geen extra bekendheid nodig hoor, ben al druk zat.pvanlingen schreef: ↑ma 14 feb 2022, 10:17Nou, een sappig verhaal.![]()
In ieder geval wat meer naamsbekendheid voor je bedrijf.![]()