Fountek Neo+Sb12PAC
Moderator: Beheerdersteam
Re: Fountek Neo+Sb12PAC
Een beetje stemmingmakerij?
Laatst gewijzigd door hannesie op za 05 feb 2022, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
wouter
- Ook commercieel actief
100% mee eens, zeldzaam als als het een vintage leeftijd haalt. Voor elke standaard 42/43cm versterker een peulenschil.
REL, SVS, Velodyne, toch niet de minste merken, allemaal problemen. En bijna alle Hypex DS modules zijn inmiddels ook aan elco revisie toe.
-
wouter
- Ook commercieel actief
vergeet Philips, Monacor, Mivoc, Infinity, JBL zelfs... plate amps, op MP is er een revisie handel in.
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Elco's in een smps blijft lastig...vervangen door een deugdelijk merk elco low ESR type (Panasonic, Kemet)
Oh oke, als ik nu onder garantie een nieuwe krijg, heeft ie ook een beperkte levensduur begrijp ik er uit. Naar schatting heeft deze ongeveer 2700 uur aan gestaan. Uiteindelijk wil naar een soort van "finale systeem/speaker" toe, maar dan moet er ook de ruimte voor hebben. Vooralsnog vind ik dit een prima alternatief. Het staat in de woonkamer, is klein van stuk/makkelijk plaatsbaar en (als de laagondersteuning een beetje mee werkt) klinkt het best compleet vind ik zelf.
Van de week onder garantie een nieuwe plate amp ontvangen, zojuist aangesloten en het werkt weer. In de nieuwe zitten andere elko's in als in het defecte exemplaar, hopen dat die het iets langer uithouden.