Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Idd, om de SMPS in stand-by te zetten en het lampje in de schakelaar van sap te voorzien.
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Oh, ja. omgekeerde wereld van Hypex. +12 aanleggen is in standby gaan.
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Dat is ter beveiliging: Alleen aanzetten als de stekker er niet in zit!
Maar het is meer luiheid, andersom vereist het een extra dubbel geïsoleerd STB voedinkje op de SMPS. Dat mag je nu zelf klussen, je moet toch nog wat zelf te doen hebben
Maar het is meer luiheid, andersom vereist het een extra dubbel geïsoleerd STB voedinkje op de SMPS. Dat mag je nu zelf klussen, je moet toch nog wat zelf te doen hebben
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Deze discussie hebben jaren geleden al eens gevoerd. Om een apparaat in standby te kunnen zetten heb je een standby voeding nodig. Op de separate smps'en van Hypex zit die niet. Wel op de recente NCxxxMP serie.
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Ach met stadionzuilen met 8 UcD's per zuiltje is dat idee van een actief signaal om ze aan te zetten niet onlogisch. Een positieve 12V trigger is vrij normaal lijkt mij om een EV aan te zetten.
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Mensen nog leuke ideeën om de voorkant wat op de fleuren? Ik had het idee om er heel groot het Purifi logo op te graveren maar misschien wordt dat wat te opzichtig 
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Je vrouw kan de knopjes nog van wol voor je breien... of zelf met racestuurleer bekleden?
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Ja, klopt. het was dan van mijn kant ook geen kritiek, maar constatering van een feit.
Ik ga er voor het gemak maar uit dat de heren ingenieurs aan het Kattegat daar heus wel over hebben nagedacht.
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Een OLED LCD scherm met het Purifi logo en tekst dat in wilde kleuren blijft knipperen? Heb je ook geen kerstboom meer nodig 
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
2 ideetjes. De blauwe lijnen zijn dezelfde lijnen als die ik gebruikt heb op het achter paneel. Een dunne witte lijn dus. De cirkel in het midden is waar de schakelaar komt.
Is dit wat?
Is dit wat?
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Zelfs de tweede is al meer dan nodig, simpel houden is juist het goede karakter en simultaan met de inhoud.
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Dit is het geworden, vanavond het gat boren voor de schakelaar en dan kunnen we op gaan bouwen
Re: Purifi met Microsim buffer (OPA1656)
Goed gedaan
Wat een verschil met 50 jaar
Amroh had plaatjes welke je met je potmeter of schakelaar vast kon klemmen
Maar nadien kwamen er afwrijf letters , als dat op je aluminium gewreven had , in een stuk
Boekelon erover of blankelak met een spuitbus heel dus anders dreven ze er af
Maar velen vonden de lettertang goed genoeg ook ik of met viltstift met blokletters
Bij de aan uit knop zo,n scheef stuk Aan er boven , dat was veiliger ,
Nu graveren we thuis of laseren
Wat een verschil met 50 jaar
Amroh had plaatjes welke je met je potmeter of schakelaar vast kon klemmen
Maar nadien kwamen er afwrijf letters , als dat op je aluminium gewreven had , in een stuk
Boekelon erover of blankelak met een spuitbus heel dus anders dreven ze er af
Maar velen vonden de lettertang goed genoeg ook ik of met viltstift met blokletters
Bij de aan uit knop zo,n scheef stuk Aan er boven , dat was veiliger ,
Nu graveren we thuis of laseren
