Hoezo extra betalen? Je kon het gewoon niet latere een nog betere tegel te gaan proberenWalt schreef: ↑do 06 jan 2022, 12:29Door enige spraak verwarring, zal ik naast de audiolamp, ook nog een grote audiotegel voor onder de complete set geleverd krijgen. Kost wel weer extra maar deze moderne grote tegel schijnt veel beter te werken dan de kleine tegel die nu in de bodem van mijn cd-104 speler zit verwerkt.
Groetjes Walter
3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ben dan wel benieuwd naar hoe dan de structuur eigenschappen worden beïnvloed als het volgens de mijnheer v.d. Heide 's impact moet gebeuren.
Of heeft die er op of onder gelegen/gezeten?
Of heeft die er op of onder gelegen/gezeten?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Volgens mij zitten er in de audiotegel koolstof matten, die een behandeling volgens VdH hebben gehad, en via het zwaartekracht veld de apparatuur erboven gunstig beinvloeden. Voor meer info moet je de verschillende topics op audiofreaks forum maar eens nalezen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ze bouwen betonnen bunkers tegen straling, maar vdH komt er wel doorheen?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ja eigenlijk maf. Maar het is ooerstraling van binnenuit Hans. Heeft iedereen bij zijn geboorte. V.d.H. was eigenlijk stralingstherapeuteraar. Net zoals het ineens weer stikt van de coaches op internet en zelfs bij de STER reclame.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
tegel? stelcon plaat van 20cm dik nemen 
-
Vrolijke noot
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
- Locatie: Noordwijkerhout
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
op het werk hebben we nog wel een paar platen 30 cm Belgisch hardsteen
Past 2x1 mtr ?
Past 2x1 mtr ?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Staat er al een naam in gebeiteld?Vrolijke noot schreef: ↑do 06 jan 2022, 17:02op het werk hebben we nog wel een paar platen 30 cm Belgisch hardsteen
Past 2x1 mtr ?
-
Vrolijke noot
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
- Locatie: Noordwijkerhout
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
ja ene F FlintstoneShadow schreef: ↑vr 07 jan 2022, 15:05Staat er al een naam in gebeiteld?Vrolijke noot schreef: ↑do 06 jan 2022, 17:02op het werk hebben we nog wel een paar platen 30 cm Belgisch hardsteen
Past 2x1 mtr ?
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gisteren weer wat kunnen luisteren, en weer met de speakers geschoven/testen met indraaien. Ik heb het al eerder aangegeven: ik vind dit lastig. Kwam op het einde van de luistersessie wel weer bijna op de begin posities uit, geen toe-in.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wat is iedereen toch met die OB’s aan het slepen op het forum .
Op het gegeven moment heb je elk mogelijke positie toch wel gehad dunkt mij ,is dat zo kritisch ?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Yep, met zo'n ding heb je eigenlijk 2 hobby's voor de prijs van 1:
Kwam op het einde van de luistersessie wel weer bijna op de begin posities uit, geen toe-in.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hij heeft nog geen idee dat je met de zon in je rug beter kunt luisteren.

Dus met de stoel voor het raam
Dus met de stoel voor het raam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nou ja dat is dan weer mooi meegenomen 1 keer investeren en dan ben je wel even zoet
dan moet hij de boel 180 graden omgooien toch
Zal uiteindelijk wel 360 worden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ben wat aan het spelen met de ‘rake’ ofwel de verticale toe-inn. Mooie verbetering in de hoogte plaatsing door de speaker licht te kantelen: onder de voorste spikes een masterbase plaatje, achter niet. Heb ook het idee dat dit de openheid ten goede komt… Zo maar eens wat maandjes mee testen.
Laatst gewijzigd door Walt op za 22 jan 2022, 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Had je ze dan gewoon rechtop staan (90 graden)?
Hier staan de C1’s volgens het ontwerp achterover, staat optisch iig veel beter.
Hier staan de C1’s volgens het ontwerp achterover, staat optisch iig veel beter.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nee, ze hadden al wel een kleine hoek, maar niet veel, nu dus wat meer.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ook met rechtop zit het centrum van het midhoog goed op oorhoogte, maar tot nu toe vind ik zelf de hoogte in het beeld, in mijn kamertje niet voldoende, nu met de aanpassing eens kijken wat het lange termijn luisteren oplevert.
Gr. Walter
Gr. Walter
