Sub versterker 3 kanalen met dsp.
Moderator: Beheerdersteam
Re: Sub versterker 3 kanalen hoe en wat
Let op wat voor signaal de sub uit geeft, daar kan ook nog filtering op zitten...
Klopt maar komt goed 
Volgens mij is het vrij normaal om na REW/MSO ook nog audyssey te draaien maar moet er nog in duiken verder...
Volgens mij is het vrij normaal om na REW/MSO ook nog audyssey te draaien maar moet er nog in duiken verder...
Audyssey maakt er bij mij in het mid en hoog altijd een puinhoop van. In principe speel je zonder audyssey nadat je MSO en REW hebt gebruiktDouwe84 schreef:Klopt maar komt goed
Ok, dan lees ik verschillende dingen. testen dus...Thomox schreef:Audyssey maakt er bij mij in het mid en hoog altijd een puinhoop van. In principe speel je zonder audyssey nadat je MSO en REW hebt gebruiktDouwe84 schreef:Klopt maar komt goed
Vandaag wat kunnen doen.
DIN railtje, verbinding stekkertjes eindkapjes en wat ander grut nog bestellen en frontje/ achterkant tekenen...
En op zoek naar de beugels om het front te monteren, die liggen ergens....
DIN railtje, verbinding stekkertjes eindkapjes en wat ander grut nog bestellen en frontje/ achterkant tekenen...
En op zoek naar de beugels om het front te monteren, die liggen ergens....
nog een vraag...
ik zoek connectors voor de 12v en de signaal trigger.
voor de 12v is dit voor de 230 kant Molex 5285-03 en de 12v kant Molex 5273-02 echter als ik er op zoek kom ik van alles en nog wat tegen... wie kan me de juiste kant op helpen?
dit zegt de datasheet
ook voor de signaal trigger zoek ik nog een connector.
datasheet er bij gevoegd, kan ik daaruit opmaken welke stekker ik kan gebruiken?
ik zoek connectors voor de 12v en de signaal trigger.
voor de 12v is dit voor de 230 kant Molex 5285-03 en de 12v kant Molex 5273-02 echter als ik er op zoek kom ik van alles en nog wat tegen... wie kan me de juiste kant op helpen?
dit zegt de datasheet
ook voor de signaal trigger zoek ik nog een connector.
datasheet er bij gevoegd, kan ik daaruit opmaken welke stekker ik kan gebruiken?
Front en achterkant terug van Audiomanics. Ik heb 2 ingangen en 4 uitgangen, nog niet nodig maar wie weet wil ik ook een set 2 weg speakers maken met dsp...
Met dit tempo is t misschien eind van het jaar wel klaar...
Met dit tempo is t misschien eind van het jaar wel klaar...
Re: Sub versterker 3 kanalen met dsp.
Ik werd erg nieuwsgierig hoe het er uit zou komen te zien dus even in elkaar gezet. Nu nog tijd vinden voor het aansluiten van alles...
- pappaleo
- Contacteer:
Ziet er netjes uit.
Dit is een klusje dat ik ook nog steeds op de plank heb liggen.
Dit is een klusje dat ik ook nog steeds op de plank heb liggen.
Qua uiterlijk wel tevreden, hij moet wat hoger op de pootjes vind ik.
Goed, bijna eind 2023.
Vandaag de bedrading af kunnen maken, spanning er op en het ging aan. Althans, de signaaldetectie, voeding van dsp en dsp en de softstart geeft spanning. Daarna niks. Lijkt op overleden voeding... Meet geen weerstand op de primaire en op een secundaire wel.
Vandaag de bedrading af kunnen maken, spanning er op en het ging aan. Althans, de signaaldetectie, voeding van dsp en dsp en de softstart geeft spanning. Daarna niks. Lijkt op overleden voeding... Meet geen weerstand op de primaire en op een secundaire wel.
Ziet er netjes uit. Jammer dat de trafo kapot is. In de primaire wikkeling zit meen ik een thermische zekering meegewikkeld.
Ja zonde, heeft een keer een stuiter gemaakt misschien komt het daardoor. Helaas....
Marktplaats gaat uitkomst bieden en anders maar een nieuwe.
nog wat rijgklemmen en blindplaatjes voor de gaten achterop scoren en afmaken
Marktplaats gaat uitkomst bieden en anders maar een nieuwe.
nog wat rijgklemmen en blindplaatjes voor de gaten achterop scoren en afmaken
Cool heeft een andere voeding opgestuurd, wat een super coole actie! Deze zit er nu in, alles lijkt te werken.
Nog wat netjes maken maar eerst maar eens geluid uit peuteren...
Nog wat netjes maken maar eerst maar eens geluid uit peuteren...