Ja zeker Menno, heeft meer over buizen theorie vergeten dan ik ooit begrepen heb.douwebakker schreef: ↑di 07 dec 2021, 15:34Ja, dat is ook waar natuurlijk. Maar de gemiddelde spanning blijft natuurlijk 720V.
Denk je dat er overslag in de buis ontstaat? Dat zou ik ook niet weten.
Maar als Menno dat zo heeft voorgesteld zal het wel kunnen.
Hij heeft er meer kijk op dan jij en ik samen denk ik.
Maar ik zal misschien iets zijn vergeten , zie onderaan , of door elkaar halen
Het is een kwestie van gegevens van de buis interpreteren , Meen hier begeef ik me op glad ijs
In het hoofdstuk loadlijn tekenen heb ik wel wat onthouden Zou het weer moeten doen eigenlijk
Ik kwam er niet goed uit met de bovengrens
Dan zie ik Topic van Sassen die ook boven de 500 volt gaat en met zijn trafo gegevens , ik meen 4K5 ook dan over die 850 volt gaat komen. Maar Anne was er niet
720 Volt DC
Dus ik voel me al wat veiliger met mijn 70-100 Watt
Maar Nog niet in de gelegenheid geweest Anne er wat over te vragen
Ik dacht laat hem maar eerst aan zich zelf denken Douwe
Het gaat dus niet over optellen van de spanning dat weten we beide , Maar interpretatie buis gegeven Max Limits 850 Volt !
