Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Wat vinden we van 't forum?
Psies.
De meeste keuzes en het showen er van zijn gebaseerd op invloeden.
De meeste keuzes en het showen er van zijn gebaseerd op invloeden.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Wat vinden we van 't forum?
Marp schreef: ↑vr 12 nov 2021, 19:23Witte vlakken waren bij mij in het verleden reden om Safari niet als browser te behouden. Daar had de browser dan wel last van op elke website die zgn. embedded objects bevatte. Is dat bij jou anders? De BB-code van het forum is namelijk ongewijzigd gebleven.Leeuwarden schreef: ↑vr 12 nov 2021, 18:38Linkje van yt zie ik wel maar ik zie geen afbeelding van het filmpje. Dat is gewoon een wit vlak. In Safari natuurlijk, what else![]()
Ja, normaliter is het gewoon zichtbaar, sinds een tijdje niet meer. Niet heel belangrijk maar het viel me op…
Re: Wat vinden we van 't forum?
Blijft nog wel de foto verwerking over, als het geen landscape is dan blijft ie ze draaien....
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat is eigenlijk geen forum issue maar een camera issue. Linksboven in de file komt dan niet overeen met linksboven van de foto. Het is dan aan de fotoviewer, in dit geval je brouwser, om dat weer correct te kantelen met weergeven. Als de forumsoftware dat zou moeten doen betekent dit dat die de foto zou moeten bewerken. Dat doet het forum i.i.g. wel met de mini capture in het topic. Dus daar heb je wel gelijk, die kan dan wel gelijk rechtop gezet worden.
Re: Wat vinden we van 't forum?
jawel, want het wás goedPjotr schreef: ↑za 13 nov 2021, 12:34Dat is eigenlijk geen forum issue maar een camera issue. Linksboven in de file komt dan niet overeen met linksboven van de foto. Het is dan aan de fotoviewer, in dit geval je brouwser, om dat weer correct te kantelen met weergeven. Als de forumsoftware dat zou moeten doen betekent dit dat die de foto zou moeten bewerken. Dat doet het forum i.i.g. wel met de mini capture in het topic. Dus daar heb je wel gelijk, die kan dan wel gelijk rechtop gezet worden.
Re: Wat vinden we van 't forum?
??? Nou, dat is hier nu ook weer goed. FF zet de foto's in de juiste stand. Alleen de thumbs niet, maar dat zei ik toch ook.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Foto’s die op de kant worden geplaatst zit in de properties van de foto, bv met telefoon gemaakt. Wat je kunt doen is de foto met iets van snipping tool (windows) capturen, en dan wegschrijven. Doe ik al jaren in mijn topics, gaat altijd goed.
Probleem zie je bij veel forums overigens
Probleem zie je bij veel forums overigens
Re: Wat vinden we van 't forum?
Klopt, maar als de metadata correct in de foto staat doet i.i.g. FF dat voor je. De thumb in de posting is een verkleinde kopie en het lijkt er op daar die metadata niet meer klopt. I.i.g. kan daar de foto bij het processen door de forum software wel geroteerd worden. Tenminste als die mogelijkheid aanwezig is. Beste is natuurlijk zelf de foto in de goede stand zetten voordat je hem post zoals je zegt Barry!
Re: Wat vinden we van 't forum?
Kan het kloppen dat ze weer wegzijn?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Wat vinden we van 't forum?
Net ook even op mijn telefoon in desktop mode gekeken maar zie ze dan ook niet.
Lijkt toch wel een forum software dingetje
Lijkt toch wel een forum software dingetje
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Wat vinden we van 't forum?
Het bevalt jullie browser niet om dat plaatje vanaf milfspotters te moeten ophalen. Daar kan het forum niets aan doen.
Mogelijkheden:
Mogelijkheden:
- je stelt de veiligheidsinstellingen van je browser minder streng in om Janna te zien dansen.
- Jan haalt de hotlink naar milfspotters weg en upload het plaatje naar zijn profiel.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Wat vinden we van 't forum?
Tjeez, wist niet eens dat ik haar “gehot-linked” had van milspotters…
