Een deel is gewoon restjes en leftovers gebruiken die anders de afvalbak in gaan.
Voor afval moet je betalen (soms best wel veel)
Vandaar de restricties op de kleine afmetingen.
Een ander deel is gewoon onderdeel van hun marketing en PR.
Je maakt een hoop bekendheid op deze manier.
Mensen blijven vervolgens plakken waardoor een aantal zelfs op professioneel niveau gaan bestellen.
Je zult zien dat de kosten dan ineens niet meer zo gunstig zijn.
Daarnaast is er een hoop subsidie in China om zo de wereldmarkt te veroveren.
Dat is een kwestie van macht.
Er zitten in oost Europa nog best wel wat PCB boeren.
Het is alleen jammer dat het order proces vaak bijna vooroorlogs is.
Voor de gebruiker niet al te beste ervaring.
