Allo bridge us signature werkt niet met huidige dacs
Moderator: Beheerdersteam
-
spvanderpluijm
- Berichten: 2
- Lid geworden op: di 16 nov 2021, 20:07
-
spvanderpluijm
- Berichten: 2
- Lid geworden op: di 16 nov 2021, 20:07
Re: Allo bridge us signature werkt niet met huidige dacs
Is hier software voor om dit op te lossen?
Heb de topping dac e 50 en ifi zen signature V2 dac geprobeerd en beiden Maken geen verbinding met de allo
Ze maken wel gelijk verbinding met pc of Mac zonder problemen
Heb de topping dac e 50 en ifi zen signature V2 dac geprobeerd en beiden Maken geen verbinding met de allo
Ze maken wel gelijk verbinding met pc of Mac zonder problemen
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Allo bridge us signature werkt niet met huidige dacs
Misschien is het handig als je eerst even in detail uitlegt waar het misgaat en hoe je e.e.a. hebt aangesloten, want je geeft wel bizar weinig informatie.
