Allo bridge us signature werkt niet met huidige dacs

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
  • (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
spvanderpluijm
Berichten: 2
Lid geworden op: di 16 nov 2021, 20:07

Re: Allo bridge us signature werkt niet met huidige dacs

Bericht door spvanderpluijm »

Is hier software voor om dit op te lossen?
Heb de topping dac e 50 en ifi zen signature V2 dac geprobeerd en beiden Maken geen verbinding met de allo
Ze maken wel gelijk verbinding met pc of Mac zonder problemen
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Allo bridge us signature werkt niet met huidige dacs

Bericht door SSassen »

Misschien is het handig als je eerst even in detail uitlegt waar het misgaat en hoe je e.e.a. hebt aangesloten, want je geeft wel bizar weinig informatie.
Plaats reactie

Terug naar “Streaming Media/Apparatuur”