Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
Walt
Berichten: 14141 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » za 13 nov 2021, 21:39
Ik heb het al vaker aangegeven, maar de losse uiteinden van die wax spoelen afwerken met krimpfolie, zijn geleidend, zie de foto’s op Tony Gee zijn website.
Thomox
Berichten: 972 Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53
Bericht
door Thomox » za 13 nov 2021, 21:59
Die brengt veel op in de koperbak
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » za 13 nov 2021, 22:02
Ben bang dat dat minder is als wat ze gekost hebben
Thomox schreef: ↑ za 13 nov 2021, 21:59
Die brengt veel op in de koperbak
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » za 13 nov 2021, 22:03
Kweet het
Walt schreef: ↑ za 13 nov 2021, 21:39
Ik heb het al vaker aangegeven, maar de losse uiteinden van die wax spoelen afwerken met krimpfolie, zijn geleidend, zie de foto’s op Tony Gee zijn website.
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » zo 14 nov 2021, 13:16
Het schiet lekker op
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » zo 14 nov 2021, 13:24
Lekker tempo Mario, is de vrouw met vakantie of heb je haar weer in de kelder opgesloten ofzo?
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 14 nov 2021, 13:27
SSassen schreef: ↑ zo 14 nov 2021, 13:24
Lekker tempo Mario, is de vrouw met vakantie of heb je haar weer in de kelder opgesloten ofzo?
Sander, normale mensen sluiten hun vrouw niet op in de kelder maar doen leukere dingen met haar in de kelder totdat ze het zat is en zegt dat je het dak op kan. Beetje creatieve kerel ziet ook daar dan weer leuke mogelijkheden…
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » zo 14 nov 2021, 13:27
Je wil niet weten wat ik allemaal mag van mijn vrouw
Maar de tijd met Flexacopter was wel het matje, leek wel een fabriek hier
SSassen schreef: ↑ zo 14 nov 2021, 13:24
Lekker tempo Mario, is de vrouw met vakantie of heb je haar weer in de kelder opgesloten ofzo?
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » zo 14 nov 2021, 13:30
Leeuwarden schreef: ↑ zo 14 nov 2021, 13:27
SSassen schreef: ↑ zo 14 nov 2021, 13:24
Lekker tempo Mario, is de vrouw met vakantie of heb je haar weer in de kelder opgesloten ofzo?
Sander, normale mensen sluiten hun vrouw niet op in de kelder maar doen leukere dingen met haar in de kelder totdat ze het zat is en zegt dat je het dak op kan. Beetje creatieve kerel ziet ook daar dan weer leuke mogelijkheden…
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 18 nov 2021, 13:03
1e zit dicht
rikpost
Berichten: 2487 Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord
Bericht
door rikpost » do 18 nov 2021, 13:32
Netjes zo met die draden hoor !
Walt
Berichten: 14141 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » do 18 nov 2021, 14:11
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 18 nov 2021, 14:34
Nog wat nutteloze passingen
rikpost
Berichten: 2487 Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord
Bericht
door rikpost » do 18 nov 2021, 14:36
Lijkt wel uit een fabriek te komen zo strak !
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 18 nov 2021, 14:39
Bedankt voor de complimenten, wordt er (bijna) verlegen van
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 18 nov 2021, 16:26
Volgende fase worden de RVS strippen.
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » do 18 nov 2021, 17:10
Strak hoor!
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 18 nov 2021, 17:12
Tnx mannen
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » do 18 nov 2021, 17:43
holco schreef: ↑ zo 14 nov 2021, 13:27
Je wil niet weten wat ik allemaal mag van mijn vrouw
Da’s een blijvertje dus, gefeliciteerd want ze zijn zeldzaam!
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 18 nov 2021, 17:48
Al weer 22 jaar
SSassen schreef: ↑ do 18 nov 2021, 17:43
holco schreef: ↑ zo 14 nov 2021, 13:27
Je wil niet weten wat ik allemaal mag van mijn vrouw
Da’s een blijvertje dus, gefeliciteerd want ze zijn zeldzaam!
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » do 18 nov 2021, 17:50
Zuinig op zijn!
Rubble
Berichten: 83 Lid geworden op: zo 18 apr 2010, 13:41
Locatie: Leiden
Bericht
door Rubble » do 18 nov 2021, 18:00
Wow! Wat een ongelooflijjk mooi vakwerk! Hoe allea zo precies past. Daar kan ik alleen maar van dromen.
Ben zeer benieuwd naar de verdere vorderingen.
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 18 nov 2021, 18:04
Till Death Do Us Part
holco
Berichten: 1713 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 18 nov 2021, 18:07
Tnx
Rubble schreef: ↑ do 18 nov 2021, 18:00
Wow! Wat een ongelooflijjk mooi vakwerk! Hoe allea zo precies past. Daar kan ik alleen maar van dromen.
Ben zeer benieuwd naar de verdere vorderingen.