Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz
Moderator: Beheerdersteam
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » za 30 okt 2021, 17:23
Hahaha, als ze klaar zijn ben je welkom hoor
hannesie schreef: ↑ za 30 okt 2021, 17:19
Je gaat lekker, volgens mij moet ik weer een keer komen luisteren.
Als je klaar bent en ik mogelijk een gehoor apparaat heb.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » za 30 okt 2021, 17:24
hannesie schreef: ↑ za 30 okt 2021, 17:19
Als je klaar bent en ik mogelijk een gehoor apparaat heb.
Niets om je voor te schamen, ik ken meerdere audio liefhebbers die er een hebben…
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » za 30 okt 2021, 17:31
Meting van 2009 en nu kort geleden, na het bezoek aan Camiel met zijn Visaton Atlas, maar weer eens een meting laten doen.
Vooral links is minder geworden als de meting van toen. Maar wel grappig als je dan de 2 metingen over elkaar kunt leggen.
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » za 30 okt 2021, 18:18
Hier ook duidelijk geen perfecte oren meer, db verlies en op het linker oor tinnitus.
Shadow
Berichten: 20400 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » za 30 okt 2021, 20:53
Komen de woofers nu ook verder van de grond?
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » za 30 okt 2021, 21:12
Ja, zo'n 5cm, komt vwb de tweeters iig net wat beter uit omdat wij een hoge ouwe lullen bank hebben.
Maar op het laag kost het zeker punten?
Shadow schreef: ↑ za 30 okt 2021, 20:53
Komen de woofers nu ook verder van de grond?
Lnsadnoh
Berichten: 6051 Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:
Bericht
door Lnsadnoh » za 30 okt 2021, 22:20
Het heeft toch ook wel weer wat een O.B. zeker met de mooie drivers die je hebt.
Netjes gemaakt!
Toch 1 klein freesfoutje met de kopieerfrees?
Laatste foto.
Je kan dit makkelijk wegwerken door er een stukje op te lijmen en het overtollige materiaal nauwkeurig wegschuren tot de radius.
Ik had het ook bij 1 van de baffels van de CA-80 Nirvana's.
Zie je niets meer van.
Verder super netjes!
Shadow
Berichten: 20400 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » za 30 okt 2021, 22:45
holco schreef: ↑ za 30 okt 2021, 21:12
Ja, zo'n 5cm, komt vwb de tweeters iig net wat beter uit omdat wij een hoge ouwe lullen bank hebben.
Maar op het laag kost het zeker punten?
Shadow schreef: ↑ za 30 okt 2021, 20:53
Komen de woofers nu ook verder van de grond?
Dat denk ik wel ja...
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » zo 31 okt 2021, 22:34
We gaan het meemaken...
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 04 nov 2021, 20:46
Lamello frees mee van de zaak en een lang weekend om wat stappen te maken
Laatst gewijzigd door
holco op vr 05 nov 2021, 9:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Shadow
Berichten: 20400 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » do 04 nov 2021, 21:33
Fijne baas heb jij
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 04 nov 2021, 21:50
Eigenlijk opdrachtgever
maar deze is inderdaad niet verkeerd
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » do 04 nov 2021, 21:59
Jij ziet hem s' morgens in de spiegel?
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » do 04 nov 2021, 22:06
You dirty mind
hannesie schreef: ↑ do 04 nov 2021, 21:59
Jij ziet hem s' morgens in de spiegel?
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » vr 05 nov 2021, 8:16
Walt
Berichten: 14141 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » vr 05 nov 2021, 8:42
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870 Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:
Bericht
door jeroen_d » vr 05 nov 2021, 11:06
Netjes hoor!
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » vr 05 nov 2021, 11:23
Tnx, Walt en Jeroen
Thomox
Berichten: 972 Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53
Bericht
door Thomox » vr 05 nov 2021, 11:30
Nice hoor! Hoe wordt de afwerking, weet je al wat je wilt
?
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » vr 05 nov 2021, 13:01
Tnx
Afwerking wordt Warnex zwart, ben al wat proefjes aan het maken met verschillende verfrollers, bedoeling is een fijn korrelig structuurtje.
Thomox schreef: ↑ vr 05 nov 2021, 11:30
Nice hoor! Hoe wordt de afwerking, weet je al wat je wilt
?
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » vr 05 nov 2021, 15:06
Sokkels zijn nu geschuurd, verlijmd en nog de 2 laatste rrretjes gefreest aan de voorkant, schilder klaar dus
Zat filter ruimte
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » za 06 nov 2021, 11:26
Het idee om de afwerking met zwarte Warnex te doen laat ik toch maar varen, vlakken gaat prima maar met al die uitsparingen en binnen hoeken ben ik toch bang dat het een rommeltje gaat worden.
Denk dat ik het met Osmo hardwax zijdemat ga doen
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » za 06 nov 2021, 11:39
Niet doen, vette bende, je kunt er daarna nooit iets anders meer mee, de oplossing is Skylt, als je een nette matte afwerking wilt en evt. ooit nog iets anders, want het blijft overschilderbaar.
holco
Berichten: 1710 Lid geworden op: za 14 jan 2006, 21:10
Locatie: Capelle aan den IJssel
Bericht
door holco » za 06 nov 2021, 11:45
Nooit van gehoord, wat is het voordeel van die Skylt?
Osmo heb ik wel eens mee gewerkt, prima spul en erg makkelijk te verwerken.
SSassen schreef: ↑ za 06 nov 2021, 11:39
Niet doen, vette bende, je kunt er daarna nooit iets anders meer mee, de oplossing is Skylt, als je een nette matte afwerking wilt en evt. ooit nog iets anders, want het blijft overschilderbaar.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » za 06 nov 2021, 11:49
Ik zou voor pianolak hoogglans gaan. Beetje in stijl blijven…