Dan zou ik i.i.g. het plafond maar laten zitten...Walt schreef:Ik had laatst het vloerkleed weggehaald, dat had opvallend veel negatieve impact op het geluid, verwacht van het plafond eenzelfde effect.
3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Geeft anders wel een open geluid
Aan het testen met een overtallige WA loudspeaker chip, dit is verdorie gelijk hoorbaar en een verbetering:
Had je die niet beter op het plafond kunnen plakken dan? Of zit dat al vol met die stickers?
Of naast de voordeur onder de bel, misschien klinkt heel het huis dan beter?
- Leeuwarden
De boodschap van Jehova’s komt dan beduidend beter door…hardbats schreef:Of naast de voordeur onder de bel, misschien klinkt heel het huis dan beter?
Plak je hem ondersteboven........
Blijft raar dat je een probleem met het plafond in de meterkast denkt te gaan op te lossen...
Blijft raar dat je een probleem met het plafond in de meterkast denkt te gaan op te lossen...
Ik had geen zin om gaten te boren in het plafond, deze WA quantum tweak is opvallend effectief, meer effect dan wat Akoterm schat ik zo.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Walt schreef:Ik had geen zin om gaten te boren in het plafond, deze WA quantum tweak is opvallend effectief, meer effect dan wat Akoterm schat ik zo.
- pvanlingen
V.D.W.K. Komt vaker voor in de herfst.Walt schreef:Ik had geen zin om gaten te boren in het plafond, deze WA quantum tweak is opvallend effectief, meer effect dan wat Akoterm schat ik zo.
Aan de meesten hier zal het niet besteed zijn, maar ik ben tamelijk onder de indruk van deze WA Quantum loudspeaker chip in de meterkast, aanrader als je deze nog ergens in een lade hebt liggen.
Geen denken aan!! die lade loopt zo mooi nu 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
holco schreef:Geen denken aan!! die lade loopt zo mooi nu![]()
bedankt, scherm onder de koffie
Ik vind satire in dit draadje altijd moeilijk van echt te onderscheiden 
- pvanlingen
Is niet zo moeilijk hoorThomox schreef:Ik vind satire in dit draadje altijd moeilijk van echt te onderscheiden
Van degene die dit alles uitlokt valt het onder satire.
En de reacties zijn echt en serieus.
Jammer dat men hier zo weinig open staat voor meester tweaks, paar tientjes voor zo’n WA chip is echt een leuke upgrade. Maar ieder zijn ding natuurlijk.
Gr. Walter
Gr. Walter
Nee hoor. Afstand is nog steeds van belang. Met 10cm afstand is de werking tot ca 250Hz, met 5cm pas vanaf 500Hz.Kappa7 schreef:Dan is het voldoende om het direct tegen het plafond te plakken en de eerste reflectie wat te dempen.
De afstand ten opzichte van het plafond is alleen van belang als dat een gesloten ruimte is die als bas absorber kan werken maar als losse plaat maakt de afstand niet veel uit.
Behalve als je daar mooie een kooflijst van wil maken en verlichting achter wil doen.
Maar dan doe je dat om dat je dat mooi vind.
- SSassen
- Contacteer:
For the record, ik neem Walter al jarenlang niet serieus meer, die loopt ons gewoon in de maling te nemen met z’n esoterische tweaks. Dat of hij is inmiddels rijp voor opname in een gesloten inrichting
…
Het kost hem wel kapitalen om ons zo lang al in de zeik te nemen 
- SSassen
- Contacteer:
Ach, Walt heeft een geldboom heb ik mij laten vertellen, dat hebben volgens mij al die esoterische figuren, hoe anders gaan ze de vaak exorbitante prijzen betalen voor hun ‘tweaks’?
Welnee, alles loopt bij Walt voor een habbekrats via Marktplaats volgens eigen zeggen. Zowel naar binnen als een week later weer naar buiten. Anders zou zijn set inmiddels onzichtbaar en onhoorbaar geworden zijn en zijn huis uitpuilen. Al vind ik de meterkast nu ook al gaan bestickeren wel iets om bezorgd over te raken. Zeker als dat zo klungelig met een plakbandje gedaan wordt.
Wees nou eens eerlijk , je zit ons te stangen toch ?Walt schreef:Ik had geen zin om gaten te boren in het plafond, deze WA quantum tweak is opvallend effectief, meer effect dan wat Akoterm schat ik zo.
Gaten boren in het plafond is niet extreem te noemen.
Een gat in je hoofd boren (trepanatie) om meer ruimtelijkheid te verkrijgen gaat een stuk verder..
groet,
Aat
Een gat in je hoofd boren (trepanatie) om meer ruimtelijkheid te verkrijgen gaat een stuk verder..
groet,
Aat
Hopelijk gaat Walt dat niet als een optie zien
AatV schreef:Gaten boren in het plafond is niet extreem te noemen.
Een gat in je hoofd boren (trepanatie) om meer ruimtelijkheid te verkrijgen gaat een stuk verder..![]()
groet,
Aat
Die is niet oud geworden. Tijdje in A'dam op een verdieping gewoond waar de muizen gaatjes in het plafond maakten. Als de muizen het kunnen moet Walt het toch ook kunnen? Desnoods traint ie zijn onsterfelijke Cavia maar