3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Toch maar gekocht, kon nog wat afdingen, koopje weer! 
Gefeliciteerd! 
Die dingen zijn toch zelfklevende stickers? Dat die 2e hand worden aangeboden 
Deze zijn nog nooit opgeplakt maar los of met klein plakbandje gebruikt.
- Leeuwarden
Soort van “safe sex” dus. Zonder bescherming is toch beter…
Ja, zoiets en dan kun je alleen succes hebben als je pech hebt.Leeuwarden schreef:Soort van “safe sex” dus...
- Leeuwarden
Ja, precies 
De WA Quantum chips zijn binnen, dit weekend eens testen:
Ai, zie dat je de kleine ronde ook hebt. Die is heel venijnig, toch voor vuurwapens? Voor mensen die altijd mis schieten
Je gaat toch niet op je set schieten hoop ik Walt?

Die ronde is voor op een elco, die zal ik voorlopig niet gebruiken denk ik. Meest praktisch voor de eerste test is 2 van die speaker chips en 2 van die cable chips.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Ah zo. Dat is op de foto niet zien, ziet er hetzelfde uit: https://www.kempelektroniksshop.nl/bran ... -chip.html
Nemen jullie dit werkelijk serieus
This chip releases impulses of sub-molecular energy immediately after being affixed to a pistol, revolver or rifle, which "flows through" all components of the weapon within moments, specifically influencing its molecular structure in such a way that the following benefits are provided:
Increased material strength with simultaneously lower frictional resistances
Reduction of resonance vibrations when firing the weapon
Optimized accuracy with increased penetrating power of the projectile
More homogenous overall behavior
This chip releases impulses of sub-molecular energy immediately after being affixed to a pistol, revolver or rifle, which "flows through" all components of the weapon within moments, specifically influencing its molecular structure in such a way that the following benefits are provided:
Increased material strength with simultaneously lower frictional resistances
Reduction of resonance vibrations when firing the weapon
Optimized accuracy with increased penetrating power of the projectile
More homogenous overall behavior
Ja! ik wil deze voor in de auto!
"Improves traction, controlling and handling resulting in a smoother drive and more fun!" Én hij verbetert de binnenlucht, én hij heeft twee USB-oplaadpoorten én een blauwe LED.
"Improves traction, controlling and handling resulting in a smoother drive and more fun!" Én hij verbetert de binnenlucht, én hij heeft twee USB-oplaadpoorten én een blauwe LED.
Nee, we laten hem in de waan, de helt van z'n 'aankopen' is om reacties te genereren oid dus laat je niet op het verkeerde been zettenholco schreef:Nemen jullie dit werkelijk serieus![]()
Ieder zijn ding zeg ik dan maar 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
kleurt niet bij de rest van m'n interieur verlichting, jammermarkbakk schreef:Ja! ik wil deze voor in de auto!
Walt is gewoon de proto van wat tegenwoordig "Influencer" heet. Lang voordat Fakebook bestond. Vind zijn vasthoudendheid wel bewonderenswaardig. Maar dat Kemp is serious bussiness: "Voor 25 euries moet je zo'n sticker toch wel serieus nemen" 
Iemand lacht iig zijn ..... uit zijn broek met zoveel rendement 
Mogelijk komt er ook nog een Synergistic Research Orange zekering voor in de cd 104 speler, ben wel benieuwd of dat nog iets doet in een reeds zeer zwaar VDH gemodificeerd apparaat.
Gr. Walter
Gr. Walter
Ik heb nog 3 Akoterm D20 panelen over, maatje 100x60, ik denk erover die aan het plafond te hangen, wat zou dan een goede afstand tot het plafond zijn? En waar zal ik het eiland van 180x100 dan hangen? Boven de luisterstoel? Midden in de kamer, meer richting de wand achter de set?
Gr. Walter
Gr. Walter
Black, Blue, Red, Orange of Purple?
Wat verwacht je er van? of terwijl welk probleem wil je aanpakken daarmee?Walt schreef:Ik heb nog 3 Akoterm D20 panelen over, maatje 100x60, ik denk erover die aan het plafond te hangen, wat zou dan een goede afstand tot het plafond zijn? En waar zal ik het eiland van 180x100 dan hangen? Boven de luisterstoel? Midden in de kamer, meer richting de wand achter de set?
Gr. Walter
Ik had laatst het vloerkleed weggehaald, dat had opvallend veel negatieve impact op het geluid, verwacht van het plafond eenzelfde effect.
Dan is het voldoende om het direct tegen het plafond te plakken en de eerste reflectie wat te dempen.
De afstand ten opzichte van het plafond is alleen van belang als dat een gesloten ruimte is die als bas absorber kan werken maar als losse plaat maakt de afstand niet veel uit.
Behalve als je daar mooie een kooflijst van wil maken en verlichting achter wil doen.
Maar dan doe je dat om dat je dat mooi vind.
De afstand ten opzichte van het plafond is alleen van belang als dat een gesloten ruimte is die als bas absorber kan werken maar als losse plaat maakt de afstand niet veel uit.
Behalve als je daar mooie een kooflijst van wil maken en verlichting achter wil doen.
Maar dan doe je dat om dat je dat mooi vind.
Mwah, dat moet toch wel de overtreffende trap zijn, een modificatie modificeren.Henkjan schreef:kleurt niet bij de rest van m'n interieur verlichting, jammermarkbakk schreef:Ja! ik wil deze voor in de auto!