Na een lange tijd in de bajes gezeten te hebben ben ik gelukkig weer terug op het forum!
Hierbij mijn excuses voor de af en toe veel te impulsieve opmerkingen op de door mij niet goed geïnterpreteerde reacties in draadjes.
Nieuwe rondes nieuwe kansen.
Moderators via m'n IP lukt het nog niet in te loggen.
Werd zojuist gebeld door ook een forumlid in noord Brabant dat de F18' s bij hem thuis waren afgeleverd vanuit Spanje haha. Morgenochtend ga ik ze ophalen bij Marco .
Thx Menno. Zojuist terug thuis met de F18's in de kofferbak die in Wijk en Aalburg foutief waren geleverd vanuit Lii Spanje. Marco zeer bedankt voor de gastvrijheid de koffie en uiteraard de luistersessie!
De F18's uit de verpakking gehaald en zien er erg fraai uit.
De bedoeling met deze drivers is een combinatie te maken met een veel kleinere full range driver die dan meer het midden en hoog gaat benadrukken.
Alles ongefilterd uiteraard en daarom dus weer experimenteren met meer of minder dempingsmateriaal.
Er straalt nu al een mooi rustig laag vanaf als ik voorzichtig tegen de conus tik, dus ik denk wel dat dat goed gaat komen qua laagweergave.
Heb zeer goede ervaringen met m'n huidige Super 15 Alnico's van Audio Nirvana die elk in 265 liter BR zitten en heerlijk diep rustig laag gaan en dat zelfs bij geringe volume uitsturing.
De F15's vond ik destijds wat minder klinken tov de Super 15 Alnico's.
De F18's gaan in een BR of gesloten kast van nu elk 350 ltr netto icm dus een veel kleinere full range.
Eerst in testkasten.
De CA-80's met de Super 15 Alnico's van Audio Nirvana (commonsense audio) zijn verkocht voor een nette 4K.
Ze zijn dat dubbel en dwars waard.
Ben erg benieuwd hoe de F18's zich gaan bewijzen in het aankomende project.
Leuk om je weer te kunnen verwelkomen Marcus, ik heb van je voormalige bouwwerken genoten en zie dat je er weer vol tegenaan gaat.
En zo als je zelf zegt: "Nieuwe rondes nieuwe kansen."
Leuk om je weer te kunnen verwelkomen Marcus, ik heb van je voormalige bouwwerken genoten en zie dat je er weer vol tegenaan gaat.
En zo als je zelf zegt: "Nieuwe rondes nieuwe kansen."
Ja het blijft verslavend steeds weer wat nieuws te maken .