Verder heb ik een meting gedaan, het max vermogen wat er uitkomt is 32W en het RMS vermogen ong 21,5W Daarna begint de sinus te vervormen, boven en onder wel heel mooi gelijk, zoals ik nu heb gemeten. Uitgebreide metingen wil ik dooen bij Hans van Amplimo.
Ik heb er 165mA ingestopt met een spanning over anode/kathode van 374V wat dan zou neerkomen op 61W disipatie, klopt dat?
De voeding staat wel boven op de kast maar wordt toch behoorlijk warm(wat is warm, he) maar deze is 600mA bij 290V deze zou toch voldoende moeten zijn? En nog wat foto's van de voor en achterzijde van de kast. Nu eerst eens laten inspelen en vet. toch de Tungsram buisjes er op als dat werkt.
