Forum steeds onbereikbaar?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Forum steeds onbereikbaar?
Sinds gisteren er erg veel last van, vooral met de telefoon en tablet, en als ik het dan via de PC doe valt wel weer mee.
Site onbereikbaar, en dan een wit scherm met blauwe balk.
Geen idee wat het is.
Site onbereikbaar, en dan een wit scherm met blauwe balk.
Geen idee wat het is.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Forum steeds onbereikbaar?
Ja Jan, het gaat hier ook gelijk weer beter.
Ik kreeg afkick verschijnselen.
Miste alle positieve bijdragen van de OWC. (oude wijven club)
Paul.
Ik kreeg afkick verschijnselen.
Miste alle positieve bijdragen van de OWC. (oude wijven club)
Paul.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Forum steeds onbereikbaar?
Het was even ontwennen om het ZBA uit de lucht te hebben maar ik ben blij dat het er weer is.
En wat is het snel nu !! goed werk allemaal die daar aan gewerkt heeft.

En wat is het snel nu !! goed werk allemaal die daar aan gewerkt heeft.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Forum steeds onbereikbaar?
Leeuwarden schreef:Gelukkig, kan ik mijn leven weer oppakken...
Check!
Hulde mannen!
- douwebakker
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
- Locatie: Vledder Drenthe
- Contacteer:
Re: Forum steeds onbereikbaar?
Fijn dat het allemaal weer werkt. Als het aan mij had gelegen had het wellicht tot het einde van het jaar geduurd. Ik bedank de mensen die het weer aan het werk hebben gekregen.
Douwe
Douwe
Re: Forum steeds onbereikbaar?
We zijn weer terug, erg fijn, miste het nu al na een dag.
Mooi dat alles weer goed werkt en operationeel is.
Mooi dat alles weer goed werkt en operationeel is.
Re: Forum steeds onbereikbaar?
Hier werkt 't ook weer
Had op de snelkoppeling .index.html staan, kwam ik bij een indianenstam uit
Na veranderen in .index.php ging het goed. (chrome)
Anne
Had op de snelkoppeling .index.html staan, kwam ik bij een indianenstam uit
Na veranderen in .index.php ging het goed. (chrome)
Anne
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Forum steeds onbereikbaar?
Dat geloof ik Bert, jij bent volgens mij wel de grootste vervuiler met +10000 postsOpaBert schreef:Zo dat wasvechten had serieuze Ontwenningsverschijnselen
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Forum steeds onbereikbaar?
Was toch een vreemd gevoel, het forum offline. Thanks Mario voor deze snelle upgrade 
Re: Forum steeds onbereikbaar?
Och is er een verschil? Die zelfbouwers bouwen toch ook totempalen?Ah!buis schreef:Hier werkt 't ook weer![]()
![]()
Had op de snelkoppeling .index.html staan, kwam ik bij een indianenstam uit![]()
Na veranderen in .index.php ging het goed. (chrome)
Anne
Re: Forum steeds onbereikbaar?
Dat is niet erg aardig Peterpeterl schreef:Dat geloof ik Bert, jij bent volgens mij wel de grootste vervuiler met +10000 postsOpaBert schreef:Zo dat wasvechten had serieuze Ontwenningsverschijnselen
Re: Forum steeds onbereikbaar?
Ik zie nu dat het nog wel meevalt met vervuilen, Bert.OpaBert schreef:Dat is niet erg aardig Peterpeterl schreef:Dat geloof ik Bert, jij bent volgens mij wel de grootste vervuiler met +10000 postsOpaBert schreef:Zo dat wasvechten had serieuze Ontwenningsverschijnselen
Zie net dat Ray je ver overtreft met 25000 posts.Pfoe, dat was effe een dagje Cold Turkey gisteren...
