Of een extrema
3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dan neem je infrarood (vloer, paneel) of een andere variant die lager bouwt.
Of een extrema
Of een extrema
Home trainer met dynamo?
Stoort dat niet?
Dat gehijg van de dienst doende fietser bedoel je? 
Dat werkt inderdaad prima en bespaard nog op het gas ook.beijert schreef:Dan neem je infrarood (vloer, paneel) of een andere variant die lager bouwt.
Of een extrema
Walt schreef:Op zich wel een praktisch ding om in de winter niet bij 13 graden of lager te zitten luisteren.
Gewoon een velletje glaswol om!
Gibo is vaak rose of groen en voelt vettig aan.
Gasbeton heeft luchtbelletjes,gibo is massief.
Ik had nog 1 ongebruikt Vicoustic wavewood paneel over (ooit in setje van 2 van Tony Gee overgenomen) en door het plaatsen van de Mutrox basstraps in de hoek is er een tweede Wavewood paneel vrijgekomen. Deze 2 panelen heb ik nu rechts naast de luisterplek gehangen:
Poging 2 plaatsen ruit helaas ook niet succesvol, nu ook verklaard waarom poging 1 niet ging: een ruit van 250 x 90 past niet in een uitsparing van 214 x 77cm en gaat ook iets moeilijker door een trapgat. Vorige keer ging de plaat de trap dus niet op omdat hij veel groter was dan bedoeld. Nu het voor mij slechte nieuws: de correcte plaat glas moet weer opnieuw besteld worden... Misschien nog wat basstraps bijkopen om op te hangen! 
Zou je niet eerst een correcte duimstok/rolmaat kopen Walt?
Inmeten doet het bedrijf zelf en die maat klopt, waarom de geleverde glasplaat veel groter is, is me een raadsel, volgens mij snapten ze er zelf ook niks van.. 
Verkeerde glas meegenomen vanmorgen zeker.
Wat het maar zo’n feest, maar de correcte ruit is nergens te vinden in het magazijn, dus dat wordt opnieuw bestellen bij hun leverancier en flink wat weken levertijd vermoed ik.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Pasklare ruiten uit een magazijn? Dat is toch altijd maatwerk?
Ik bedoel de opslag waar de ruiten tijdelijk staan, voordat ze bij de klanten geinstalleerd worden. Is inderdaad maatwerk.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Ah ok, verkeerd begrepen.
In afwachting van de nieuwe ruit de set weer terug gezet, ik had alles gelabeld en polariteit erop gezet, dus met een uurtje stond alles weer te spelen:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
en, hoe bevallen de extra cq verplaatste panelen?
Geen idee nog, ik heb nog niet serieus geluisterd.
Volgens mij kun je ook oneindig tweaken met de positie van de panelen. Centimeter naar boven of juist naar beneden, links rechts etc en dat voor elk paneel afzonderlijk, de hoeveelheid permutaties die dat geeft.
Ik hoop dat de panelen aan een soort van rails hangen, zodat je verschillende posities makkelijker kan uitproberen.
Ik hoop dat de panelen aan een soort van rails hangen, zodat je verschillende posities makkelijker kan uitproberen.
Ik heb het wat simpeler aangepakt, basstraps in de hoeken, en de witte panelen op de hoogte waar de handenklap test de meeste flutter echo gaf.
Met de posities van de speakers, en de mate van indraaien heb ik wel al veel getest, kom steeds weer terug bij hoe het nu ongeveer staat.
Gr. Walter
Met de posities van de speakers, en de mate van indraaien heb ik wel al veel getest, kom steeds weer terug bij hoe het nu ongeveer staat.
Gr. Walter
Wiep wiep whoe whoe: Tweak alarm,
Ik kan relatief goedkoop aan een paar setjes Entreq AC wraps komen, dit zijn leren wokkels gevuld met mineraal zand en/of metalen, voor de afscherming van netkabels en stekkers, ik laat weten als ik ze binnen hebt en de eerste luister resultaten.
Gr. Walter
Ik kan relatief goedkoop aan een paar setjes Entreq AC wraps komen, dit zijn leren wokkels gevuld met mineraal zand en/of metalen, voor de afscherming van netkabels en stekkers, ik laat weten als ik ze binnen hebt en de eerste luister resultaten.
Gr. Walter
Laatst gewijzigd door Walt op do 18 mei 2023, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ga zo een broodje vis doen, werkt ook feestvreugdeverhogend 
Zeker weten!
Heb ik al te lang niet gedaan!
Eetse!
Heb ik al te lang niet gedaan!
Eetse!
Om je netsnoer? 
De Entreq AC wraps zijn binnen:
Laatst gewijzigd door Walt op do 18 mei 2023, 21:17, 2 keer totaal gewijzigd.