discussietopic luisterdagen....
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: discussietopic luisterdagen....
Ach, budget zou mij niet zoveel uitmaken.
Dan krijg je wellicht wat vreemde myfi combinaties al dan niet met vintage of zelfbouw units.
Dan krijg je wellicht wat vreemde myfi combinaties al dan niet met vintage of zelfbouw units.
Re: discussietopic luisterdagen....
Als maat zou je de A4 monitor kunnen aanhouden.
Of terwijl hij moet op een A4tje passen.
Of terwijl hij moet op een A4tje passen.
Re: discussietopic luisterdagen....
Als je de afmetingen van de unit en behuizing beide limiteert krijg je veel van hetzelfde. Volgens mij mis je dan de kans dat iemand met een relatief kleine breedbander met goed mid en acceptabel hoog een hoorn kan bouwen om het laag aan te vullen. Of een breedbander in een OB.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: discussietopic luisterdagen....
Ik krijg met regelmaat de vraag wanneer er weer een luisterdag kan worden georganiseerd, wil er het volgende over zeggen: Voor Hengelo geldt een eenvoudig antwoord, ik weet het niet helaas. Op dit moment kan het niet, wanneer wel heb ik ook geen antwoord op. Ik houd de geldende regels vanuit de overheid erover aan.
Het is een evenement binnen zonder vaste zitplaats wat zeker in Hengelo niet kan, voor de andere locaties kan ik uiteraard geen uitspraak doen.
Zodra de regels hierover versoepelt worden kan er mogelijk wel wat, ik zie dit op korte termijn nog niet gebeuren, maar wie weet. We blijven positief he
Het is een evenement binnen zonder vaste zitplaats wat zeker in Hengelo niet kan, voor de andere locaties kan ik uiteraard geen uitspraak doen.
Zodra de regels hierover versoepelt worden kan er mogelijk wel wat, ik zie dit op korte termijn nog niet gebeuren, maar wie weet. We blijven positief he
Re: discussietopic luisterdagen....
Als ze 20 september de 1.5meter regel willen laten vallen zou er toch al veel mogelijk moeten zijn lijkt me.
Iedereen zou nu toch wel voldoende gebouwd moeten hebben in de tussentijd om er een luister weekend van te kunnen maken
Iedereen zou nu toch wel voldoende gebouwd moeten hebben in de tussentijd om er een luister weekend van te kunnen maken
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: discussietopic luisterdagen....
Ik zie het niet gebeuren, de cijfers lopen nu al weer op. Mensen komen terug van vakantie, de collegezalen en klaslokalen zitten vol straks (of zijn al begonnen), maar wie weet, ben ook geen expert. Maar nogmaals, positief blijven 
Re: discussietopic luisterdagen....
Liever niet in dit geval.Barry2001 schreef:.., positief blijven
Re: discussietopic luisterdagen....
Ik heb zo'n idee dat Barry wel eens gelijk zal krijgen.
Straks krijg je alleen toegang als je beide vaccinaties hebt.
Over een half jaar moet je de 3e vaccinatie hebben om ergens binnen te komen en over een paar jaar een bewijs laten zien dat je de halfjaarlijkse vaccinatie hebt gehad.
Overigens een ideaal verdienmodel.
Democles is hierom verguist, maar het is niet verkeerd om ook naar de mening van een minderheid te luisteren.
Straks krijg je alleen toegang als je beide vaccinaties hebt.
Over een half jaar moet je de 3e vaccinatie hebben om ergens binnen te komen en over een paar jaar een bewijs laten zien dat je de halfjaarlijkse vaccinatie hebt gehad.
Overigens een ideaal verdienmodel.
Democles is hierom verguist, maar het is niet verkeerd om ook naar de mening van een minderheid te luisteren.
Re: discussietopic luisterdagen....
Het is nu alweer 25 september en alleen als het meezit, hoorde ik net op de radio.
Het festival Oude Muziek in Utrecht gaat wel door, maar je mag er alleen in met een smartphone met een coronabewijs erop. Met tienduizenden tegelijk in volgepropte treinen naar Zandvoort gaan met als enige bescherming een mondkapje dat niet of nauwelijks werkt schijnt geen probleem te zijn.
Het festival Oude Muziek in Utrecht gaat wel door, maar je mag er alleen in met een smartphone met een coronabewijs erop. Met tienduizenden tegelijk in volgepropte treinen naar Zandvoort gaan met als enige bescherming een mondkapje dat niet of nauwelijks werkt schijnt geen probleem te zijn.
Re: discussietopic luisterdagen....
Mwah, gezien het aantal decibellen zijn oordopjes niet onverstandig. Zijn toch ook niet verplicht?
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: discussietopic luisterdagen....
Dan wel weer voor de mensen die daar aan het werk zijn, valt onder dat kopje ARBO.Pjotr schreef:Mwah, gezien het aantal decibellen zijn oordopjes niet onverstandig. Zijn toch ook niet verplicht?
Re: discussietopic luisterdagen....
Dit weekeinde zijn de races op Zandvoort, het duurt ongeveer twee weken voor de extra coronabesmettingen die dat oplevert zichtbaar worden in de cijfers, dus met 17...19 september is dat nog op tijd om tot uitstel van die verdere versoepelingen te leiden.
Re: discussietopic luisterdagen....
Geloof je nog steeds in die worst die je al 18 maanden voorgehouden wordt?
De 100.000 mensen die zaterdag naar de Dam komen in elk geval niet.
De 100.000 mensen die zaterdag naar de Dam komen in elk geval niet.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: discussietopic luisterdagen....
Ik ben weer ontwaakt.......
Laatst gewijzigd door pappaleo op vr 03 sep 2021, 19:41, 2 keer totaal gewijzigd.
