Door contact met Stefano van ons Lii-Audio clubje ben ik begonnen aan zijn BR ontwerp voor de Crystal-6.
Zijn ontwerp:
En mijn render daarvan:
En dan de bouw:
Zaterdag ga ik de plaat halen voor de voet, dan kan ik weer verder. Ga ze ook nog wat fijner schuren en dan goed schoon maken zodat het wat donkerder wordt.
Ook moet ik de acryl plaatjes nog opnieuw maken, ze zijn iets te lang en niet goed gebogen.
Ach we zijn van de straat
