Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
richard
Berichten: 11058 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » wo 18 aug 2021, 23:05
OpaBert schreef: Jammer mis het wel zo middag even met je vrienden kletsen
Ja, maar het licht aan het eind van de tunnel lijkt in zicht.
Ik denk dat als de anderhalve meter regel wordt geschrapt er meer mogelijk zal zijn. Het controleren van QR-codes of stempels in gele boekjes (voor de analoog liefhebbers) voor toegang lijkt me niet iets wat we moeten willen.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 19 aug 2021, 11:08
richard schreef: .... Het controleren van QR-codes of stempels in gele boekjes (voor de analoog liefhebbers) voor toegang lijkt me niet iets wat we moeten willen.
precies, gewoon voor iedereen zonder gedoe. liever wat wachten dan dat t niet voor iedereen is.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » do 19 aug 2021, 12:16
Mijn meest optimistische schatting is over twee jaar ongeveer. Een en ander is afhankelijk of het demissionaire drama wel of niet wil horen wat het RIVM zegt.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » do 19 aug 2021, 12:18
Goh, wat ben ik weer lekker positief! We wachten vol spanning de derde spuit-ronde af…
anonamemouse
Berichten: 1991 Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Bericht
door anonamemouse » do 19 aug 2021, 16:31
Leeuwarden schreef: Mijn meest optimistische schatting is over twee jaar ongeveer. Een en ander is afhankelijk of het demissionaire drama wel of niet wil horen wat het RIVM zegt.
Alsof onze
dictator demissionaire
grondwetbreker minister president zich daar ooit iets van aangetrokken heeft...
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 19 aug 2021, 21:16
daar heb ik geen herinnering aan
beijert
Berichten: 3081 Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen
Bericht
door beijert » vr 20 aug 2021, 22:23
Komt er nog een wedstrijd? Aangezien er tijd genoeg is om wat te bouwen.
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » vr 20 aug 2021, 22:33
Wat voor een thema dan? Weer een budget?
Of hoogrendementskasten bijvoorbeeld?
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 20 aug 2021, 22:34
iets kleins voor bij de PC ?
richard
Berichten: 11058 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » vr 20 aug 2021, 22:39
pappaleo schreef: Wat voor een thema dan? Weer een budget?
Of hoogrendementskasten bijvoorbeeld?
Een systeem met een breedbander. Dus maar één unit.
Van Monacor tot Voxativ.
hardbats
Berichten: 2416 Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35
Bericht
door hardbats » vr 20 aug 2021, 22:42
richard schreef: pappaleo schreef: Wat voor een thema dan? Weer een budget?
Of hoogrendementskasten bijvoorbeeld?
Een systeem met een breedbander. Dus maar één unit.
Van Monacor tot Voxativ.
Oeh dan kan ik ook mee doen
beijert
Berichten: 3081 Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen
Bericht
door beijert » vr 20 aug 2021, 22:46
Voor HR ben ik bezig. Maar dat ga ik nu al niet redden qua tijd
Iets heel kleins is wel leuk. Dan kan je jureren met een draaiplateau.
En de breedbanders dus ongeacht of het echt fullrange wordt?
richard
Berichten: 11058 Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp
Bericht
door richard » vr 20 aug 2021, 22:52
beijert schreef: ...En de breedbanders dus ongeacht of het echt fullrange wordt?
Ja, een beperkte bandbreedte met hoge kwaliteit zou het zomaar kunnen winnen van een echte fullrange die steekjes laat vallen. Het gaat om het optimale compromis binnen de gestelde voorwaarden (zo als altijd).
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » vr 20 aug 2021, 23:43
leuk thema, ik zeg doen
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » za 21 aug 2021, 9:00
Br ee db an de rs
Mijn enthousiasme taant recht evenredig met de pitchsize.
satefan
Berichten: 4124 Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad
Bericht
door satefan » za 21 aug 2021, 10:14
pappaleo schreef: Br ee db an de rs
Mijn enthousiasme taant recht evenredig met de pitchsize.
Je moet je horizon gewoon verBREDEN
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » za 21 aug 2021, 10:48
Nee,
jij bent aanhanger van breedbanders
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » za 21 aug 2021, 12:10
pappaleo schreef: Br ee db an de rs
Mijn enthousiasme taant recht evenredig met de pitchsize.
Iew, een bak vervorming en niet naar te luisteren en daar dan een wedstijd van maken
Ik ga dan maar even niet in de jury zitten.
beijert
Berichten: 3081 Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen
Bericht
door beijert » za 21 aug 2021, 14:00
Maar kleine speakers zijn ook leuk. De vraag is alleen wat we onder klein verstaan.
Is het de footprint? Beperkte inhoud?
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 21 aug 2021, 14:11
Mini monitors:maximaal een 12cm laag unit.
beijert
Berichten: 3081 Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen
Bericht
door beijert » za 21 aug 2021, 14:12
Maar telt een passieve radiator dan ook mee qua maat?
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » za 21 aug 2021, 14:23
Nee,die maat is onbeperkt.
Anders werkt het concept niet.
Breedbander uiteraard welkom.
En misschien alleen een budget op de units.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 21 aug 2021, 15:05
dre schreef: Mini monitors:maximaal een 12cm laag unit.
paartje moet in een boodschappentas passen dus