Aangezien dit een nieuw concept is graag toch even wat tips.....
Dit komt in een behuizing met ingang in en uitgang uit, later zet ik er misschien een selectieswitch tussen en/of een XLR, maar voor het ogenblik wil ik het super simpel houden
-heeft er iemand een schema hoe ik deze verbind met de RCA's?
er zitten kleine oogjes in de printplaten voor telkens 4 x IN, 4x OUT en 4x GROUND(enkel op de out print)
de switch is een ELMA 23 positie
Bedankt alvast! grtz filip
