dat was WEL een juichcape waardpappaleo schreef:Mooi hè?Henkjan schreef:wel "de slimste mens"...![]()
Klein formaat MKP of MKT
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Re: Klein formaat MKP of MKT
Volgens mij komen zijn spullen bij Quakkelstein in Vlaardingen vandaan.OpaBert schreef:Die verkoper is wel een aardige gozer Maar tergend langzaam
Heeft ongeveer 2 weken geduurd eer hij het verstuurde
- VintageHarry
Dat zou kunnen, volgens een andere elektronicus waaraan ik dit voorlegde gaat je aanvankelijke gedachte namelijk in tegen de 2e wet van Kirchhoff. Als boekhouder heb ik er gelukkig zelf geen verstand van en ook nog nooit van Kirchhoff gehoordOne World Concepts schreef:misschien ben ik in de war met iets anders/andere schakeling.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Dat klopt, heeft hij ook gelijk in.VintageHarry schreef:Dat zou kunnen, volgens een andere elektronicus waaraan ik dit voorlegde gaat je aanvankelijke gedachte namelijk in tegen de 2e wet van Kirchhoff. Als boekhouder heb ik er gelukkig zelf geen verstand van en ook nog nooit van Kirchhoff gehoordOne World Concepts schreef:misschien ben ik in de war met iets anders/andere schakeling.![]()
. Ik kijk wel hoe het in de nieuwe opzet het makkelijkste uitkomt met de volgorde.
Ik zal nog eens kijken of ik die paper ergens kan vinden.
De wet van Kirchhoff staat gewoon in je natuurkundeboek......... en anders helpt Google je wel 
- VintageHarry
Dat zal er wellicht vanaf hangen hoeveel jaar je natuurkunde op school hebt gehad en welke school dat was? In ieder geval kan ik me dit niet herinneren van het VWO, en het natuurkundeboek is bij een verhuizing naar het oud papier gegaan. Uiteraard heb ik het nu gegoogeld, maar gisteren kende ik Kirchhoff nog niet
Ook zonder deze heer te kennen maar met de opgedane praktijkkennis in de hobby had ik trouwens al wel een vermoeden maar ik laat mij in zo’n geval toch leiden door forumleden met een echte opleiding.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Altijd constructief positief kritisch blijvenVintageHarry schreef:maar ik laat mij in zo’n geval toch leiden door forumleden met een echte opleiding.
Daarnaast zijn er altijd meerdere wegen naar Rome, dus doe jezelf ook niet tekort.
Was ook in reactie op de post van OWC die het misschien ergens heeft! Ik heb het trouwens wel gehad op de HBS
Het is ook wel erg bergafwaarts gegaan met die Mammoetwet
Maar Bart OWC jij hebt nota bene een HTS/TH opleiding natuurkunde...