dat is vast een van de drivers die ze zullen gaan gebruiken,aangezien ik intresse had in de reference monitor zag ik dat ze een 2e editie gaan uitbrengen hoopte ik dat hier wat meer van te weten zou komen
dat is vast een van de drivers die ze zullen gaan gebruiken,aangezien ik intresse had in de reference monitor zag ik dat ze een 2e editie gaan uitbrengen hoopte ik dat hier wat meer van te weten zou komen
erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.
erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.
erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.
Klopt, dat is de 23W met een Hypex DS4.0.
dat is interessant! Weet je heel toevallig ook hoe groot de inhoud van de kast is? Die versterker die ze gebruiken is wel een stukje sterker dan wat ik hier heb staan. Hoop dat het niet nodig zal zijn een ander aan te schaffen, maar ach, we zullen zien.
erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.
Klopt, dat is de 23W met een Hypex DS4.0.
dat is interessant! Weet je heel toevallig ook hoe groot de inhoud van de kast is? Die versterker die ze gebruiken is wel een stukje sterker dan wat ik hier heb staan. Hoop dat het niet nodig zal zijn een ander aan te schaffen, maar ach, we zullen zien.
De kast heeft 30 liter inhoud. Dat is vrij klein, maar daar is de 23W op gemaakt ten kosten van rendement.