reference monitor se

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

reference monitor se

Bericht door dre »

heeft iemand al wat vernomen van de reference monitor se of de mini reference?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

SE, met super filter onderdelen ofzo?
ralf
Berichten: 440
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 10:29

Bericht door ralf »

special edition
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

second edition?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

ik zag hier wat van staan op de site van audiocomponents,ik dacht misschien was hier al iets van bekend
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

Bedoel je dit:

Afbeelding

Afbeelding


Ik denk dat we hier binnenkort meer info kunnen vinden -> audiocomponents
Laatst gewijzigd door fireman op di 11 okt 2005, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

dat is vast een van de drivers die ze zullen gaan gebruiken,aangezien ik intresse had in de reference monitor zag ik dat ze een 2e editie gaan uitbrengen hoopte ik dat hier wat meer van te weten zou komen
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

dre schreef:
dat is vast een van de drivers die ze zullen gaan gebruiken,aangezien ik intresse had in de reference monitor zag ik dat ze een 2e editie gaan uitbrengen hoopte ik dat hier wat meer van te weten zou komen
check even mijn edit. laatste regel
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.
JeroenKV
Berichten: 1243
Lid geworden op: za 22 jan 2005, 20:28

Bericht door JeroenKV »

keyser schreef:
erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.
Klopt, dat is de 23W met een Hypex DS4.0.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

JeroenKV schreef:
keyser schreef:
erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.
Klopt, dat is de 23W met een Hypex DS4.0.
dat is interessant! Weet je heel toevallig ook hoe groot de inhoud van de kast is? Die versterker die ze gebruiken is wel een stukje sterker dan wat ik hier heb staan. Hoop dat het niet nodig zal zijn een ander aan te schaffen, maar ach, we zullen zien.
JeroenKV
Berichten: 1243
Lid geworden op: za 22 jan 2005, 20:28

Bericht door JeroenKV »

keyser schreef:
JeroenKV schreef:
keyser schreef:
erg leuk.. ik heb vanmiddag nog op de site gekeken, en deze modellen niet gezien. Welke woofer zal er in de Maxima zitten? hij lijkt wel op de W23, welke ik waarschijnlijk ga gebruiken i.c.m. m'n Reference Monitors.
Klopt, dat is de 23W met een Hypex DS4.0.
dat is interessant! Weet je heel toevallig ook hoe groot de inhoud van de kast is? Die versterker die ze gebruiken is wel een stukje sterker dan wat ik hier heb staan. Hoop dat het niet nodig zal zijn een ander aan te schaffen, maar ach, we zullen zien.
De kast heeft 30 liter inhoud. Dat is vrij klein, maar daar is de 23W op gemaakt ten kosten van rendement.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

mijn intresse gaat vooral uit naar de reference monitor se ben benieuwd welke drivers ze daarvoor gaan gebruiken waarschijnlijk de18w/8531
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

dre schreef:
mijn intresse gaat vooral uit naar de reference monitor se ben benieuwd welke drivers ze daarvoor gaan gebruiken waarschijnlijk de18w/8531
Ik denk deze: Scan speak 18W4531G00

Is nl de "broer" van mijn SE units, de 15W4531G00 SE (zie foto's in mijn voorgaande bericht)

Omdat deze net effe wat lager gaan.
Gebruikersavatar
rjonkers
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 13 nov 2005, 20:33

Bericht door rjonkers »

De SE versie zal gebruik gaan maken van de nieuwe 6600 tweeter,
en deze wordt pas midden december vrijgegeven.

Ralph
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”