ps.
Jouw plaatje met dat ei doet me denken aan een grapje wat Klang & Ton ooit heeft gemaakt rond april, ze hebben toen een test van kleine bas/mid units geplaatst en een van de units hebben ze zelf in elkaar geknutseld met een extra spider en een ei als vervanger van de gewone papieren conus en deze in de test meegenomen.
Ze waren zelf geloof ik ook verbaasd dat er uberhaupt redelijke metingen van konden worden gemaakt.
[edit]Zal voor de leuk zo een plaatje bijvoegen, de unit heeft de naam "Columbus W-100 EGG" gekregen (1993)[/edit]
Accuton C220 reparatie poging
Moderator: Beheerdersteam
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Accuton C220 reparatie poging
Zo te zien houdt je er nog wel een unieke eier-warmhouder aan over, maar da’s een duur exemplaar 
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Accuton C220 reparatie poging
SARK schreef:We zullen een minuut stilte in acht nemen ter nagedachtenis van Humpty Dumpty.
Dat van dat ei als conus heb ik nooit gezien, toen wist ik nog niet van het bestaan van Klang und Ton.
