Gewoon met Basta!Walt schreef:Hoe bepaal je de poortlengte, is dat de theoretische lengte en dan 1/3 eraf als kast correctie of iets dergelijks? Inkorten of langer maken naderhand is geen optie lijkt me?
Ik heb de poortlengte voor de Mission bij het paaskuiken bepaald met vituixcad. Dat pakte goed uit. Als ik de Mission in Basta! invoer krijg ik dezelfde poortlengte. Dus ik ga ervan uit dat de berekening van Basta! goed is, ook voor de SB. Ik denk overigens dat het bij dit kast/poorttype niet zo héél kritisch is.
Mocht het dramatisch verkeerd uitpakken, dan maak ik het kastje opnieuw. Het is toch maar een test- en pretproject.
