De gaten waren al afgetekend op het achterpaneel (ingekrast met een kraspasser) en de centers van de gaten al met een centerpunt ingeponst.
ik heb toen eerst het paneel beplakt met 2 stroken brede schilderstape tegen het krassen als ik ga boren. daarna de gaten nogmaals met een kraspasser aangegeven/ingekrast met gebruikmaking van de centers die eenvoudig te vinden waren. Toen kon ik de tape-rondjes (waar de gaten moeten komen) verwijderen en dan ziet het paneel er dus zo uit: Nu kan ik perfect zien of ik goed boor. Het paneel nu klemmen aan een tafel met lijmklemmen door het tussen stukjes hout te klemmen. Je hebt dan je handen vrij om de accuboor met stappenboor een beetje te sturen tijdens het boren en op tijd te stoppen. Na 1 groot gat ziet het er dan zo uit: En de kleine gaten gaan ook: De laatste millimeter (diameter) dan met de halfronde vijl afwerken. Aangezien aluminium vrij zacht is gaat dat gelukkig vrij makkelijk. Na afwerken van de grote gaten ziet het er dan zo uit. De kleine gaten moeten nog afgewerkt worden met de ronde vijl: En het past echt heel mooi
