Ik noem het maar buizen mengversterker.
In het kort.
Een soort mengpaneeltje met 2 phono ingangen een microfoon ingang een raspberry pi aansluiting en een koptelefoon uitgang.
Ik heb gekozen voor 5 ingangen,reserveer er dus 1 voor een extra line ingang.
Ik zal het geheel opbouwen in modules.
Eerst maar eens Anne gevraagd wat te bedenken en daar rolde dit uit.
Een voorversterker met toonregeling en de mengversterker De voeding.
Hoe ik alles in een kast bouw weet ik nog niet precies,maar zal gaande weg wel duidelijk worden
