douwebakker schreef:Ja Bert, ik weet ook niet wat ze met “landing on” precies bedoelen. Landing on betekend in het Nederlands landen op. De 390 ohm weerstand vertrekt van aarde naar de weerstand van 100 ohm. Misschien dat ze dat zo bedoelen, maar dat kun je ook zo wel in het schema zien.
Ik ben trouwens de laatste tijd niet zo druk op het forum. De radio hobby schiet er een beetje bij in. De verwarming op mijn werkkamer laat het ook een beetje afweten. De temperatuur komt de laatste tijd niet boven de 18 graden. Bovendien moet ik er hoognodig weer eens op uit om materialen te kopen maar dan moeten de winkels weer normaal geopend zijn en niet op afspraak.
Ja erg vervelend voor ons maar een doodsklap voor de meeste winkels in winkelcentrum met huur van duizend of meer per maand
Dus zal maar niet klagen
Voor wat je verwarming betreft die 18 graden is te laag om bij te zitten te prutsen , maar je hebt toch wel een elektrisch kacheltje
Beetje bij je benen
Want het is errug stil hier Anne heeft ook niet zoveel zin Tobt wat over zijn gezondheid, mis hem wel hier
Ahhhhh bedoelen ze dat, ondanks dat het nu anders zit lijkt het goed te werkenJeroen211 schreef:Even het schema in de appendix bekeken van bovenstaande handleiding: Knipsel.JPG
R2 en R3 zijn hier verwisseld! Lijkt mij wel logischer zo.
Jeroen
Ik zal ik straks proberen die 2 weerstanden zo te plaatsen Jeroen
Bedankt voor de hulp in ieder geval