Vloerstaander met Scan Speak drivers
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nieuw ontwerp met JA-8008
Ik vraag me wel af hoe groot de planken bij Sander zijn, daar ligt echt van alles op geloof ik...
Daar kunnen wij ons echt helemaal niks bij voorstellen...Douwe84 schreef:Ik vraag me wel af hoe groot de planken bij Sander zijn, daar ligt echt van alles op geloof ik...
- pappaleo
- Contacteer:
Zo ongeveer?Shadow schreef:Daar kunnen wij ons echt helemaal niks bij voorstellen...Douwe84 schreef:Ik vraag me wel af hoe groot de planken bij Sander zijn, daar ligt echt van alles op geloof ik...
Oh tuurlijk, jij was eens bij hem langs geweest Leo, helemaal vergeten...
Re: Nieuw ontwerp met de JA-8008
wouter schreef:Sander woont in de Ikea?![]()
Symfonisk op de Lack dus....
- Leeuwarden
Grappig, vandaag net hout besteld bij de plaatselijke houthandel voor een TMWW...
- pappaleo
- Contacteer:
Vertel.....Shadow schreef:Oh tuurlijk, jij was eens bij hem langs geweest Leo, helemaal vergeten...
- pappaleo
- Contacteer:
Verplaatst
Laatst gewijzigd door pappaleo op di 13 apr 2021, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- SSassen
- Contacteer:
Ja, zoietspappaleo schreef:Zo ongeveer?Shadow schreef:Daar kunnen wij ons echt helemaal niks bij voorstellen...Douwe84 schreef:Ik vraag me wel af hoe groot de planken bij Sander zijn, daar ligt echt van alles op geloof ik...
perspectiva-del-almacén-de-la-tienda-de-muebles-90895247~2.jpg
Jawel dat heeft ie wel!pappaleo schreef:Bezetting?Leeuwarden schreef:Grappig, vandaag net hout besteld bij de plaatselijke houthandel voor een TMWW...
Sorry Joram, maar Jan heeft geen eigen topic.
viewtopic.php?f=3&t=29346
Eens kijken wat 2x 22W/8857T00 in 70L gesloten doet en de 8008 in 7 liter gesloten als mid;
Moest er wel een LT tegen aan gooien om de bas zo mooi strak te laten lopen, als ik dat niet doe dan rolt ie eerder af...
Gaat wel beter qua excursie omdat de LT die niet op eet.
Moest er wel een LT tegen aan gooien om de bas zo mooi strak te laten lopen, als ik dat niet doe dan rolt ie eerder af...
Gaat wel beter qua excursie omdat de LT die niet op eet.
Lekker hoor. Gesloten ontwerp met een LT doet het hier ook prima! (meer ga ik er niet over zeggen
)
Waarom niet? Doe ik iets verkeerd?satefan schreef:Lekker hoor. Gesloten ontwerp met een LT doet het hier ook prima! (meer ga ik er niet over zeggen)
volgens mij doet de cilinderspeaker van satefan niet anders wat dat betreft.
- SSassen
- Contacteer:
Pas op met dit soort simulaties Joram, room gain doet namelijk ook heel veel en twee stuks 20cm geeft een heel andere ervaring dan een enkele. Ik zou rond de Q=0.6 gaan zitten en een F3 rond de 60Hz. Netto zit je dan op 30 á 35 liter per woofer.
Dat doe ik, Q=0,577 hier en 70 liter, wat je ziet zijn 2 woofers in de sim. Zonder LT zit je aan de 50Hz F3 volgens die sim.SSassen schreef:Pas op met dit soort simulaties Joram, room gain doet namelijk ook heel veel en twee stuks 20cm geeft een heel andere ervaring dan een enkele. Ik zou rond de Q=0.6 gaan zitten en een F3 rond de 60Hz. Netto zit je dan op 30 á 35 liter per woofer.
Oh hij wil vermijden voor wc-eend uitgemaakt te worden misschien? Nou jou als je ergens voor staat omdat je vind dat dat goed is mag je daar voor uitkomen.Douwe84 schreef:volgens mij doet de cilinderspeaker van satefan niet anders wat dat betreft.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Hoe ga je de LT implementeren Joram? En vergeet niet dat een LT vermogen vreet.
Het gaat meer om m'n allergie voor baspoortenShadow schreef:Oh hij wil vermijden voor wc-eend uitgemaakt te worden misschien? Nou jou als je ergens voor staat omdat je vind dat dat goed is mag je daar voor uitkomen.Douwe84 schreef:volgens mij doet de cilinderspeaker van satefan niet anders wat dat betreft.
Ik vind dat je het helemaal goed doetShadow schreef:Waarom niet? Doe ik iets verkeerd?satefan schreef:Lekker hoor. Gesloten ontwerp met een LT doet het hier ook prima! (meer ga ik er niet over zeggen)