Maar na de betalings ontvangst hoor ik niks meer
Geen antwoord op mn email
Contact gehad met Louise
Zit iets te verweg om er langs te gaan
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
dat verbaast mij niks.ray5150 schreef:Er is hier in het verleden wel vaker geschreven dat je het beter direct bij Modushop kunt bestellen, dan heb je het sneller dan via Eltim was de conclusie.
Daar is afgelopen jaren toch wel genoeg over gezegd: Gebrek aan vermogen om fatsoenlijk met klanten te communiceren. Maar daar is Eltim echt niet uniek in.douwebakker schreef:.............. Je weet immers niet wat er aan de hand is.
helaas waar. hij is prima te vertrouwen hoor, maar geduld heb je wel nodig als je daar wat koopt.Pjotr schreef:Daar is afgelopen jaren toch wel genoeg over gezegd: Gebrek aan vermogen om fatsoenlijk met klanten te communiceren. Maar daar is Eltim echt niet uniek in.douwebakker schreef:.............. Je weet immers niet wat er aan de hand is.
Begrepen Paulpvanlingen schreef:Bekend verschijnsel.
Louis is best wel een redelijke man maar de bestellingen laten vaak wat op zich wachten.
Hij verdient niet zo veel op de kasten en wacht met bestellen zodat hij een order kan plaatsen met een wat groter aantal dan één.
Zo blijft het nog een beetje beetje rendabel.
Als ik een kastje bestel en ik heb er geen haast mee dan bestel ik hem bij Louis.
Wil ik hem snel in huis dan doe ik de bestelling direct in Italie.
Paul.
Ja die gaat dezelfde kant op als Europe Audio / Loudspeakerfreaks, z’n aanbod is niet uniek en elders goed verkrijgbaar dus ik bestel er niks meer, zelfde gehad met modushop behuizingen...Rob Dingen schreef:Hierbij mijn ervaring.
14 Januari een bestelling gedaan.
3 Februari een mail gehad dat de spullen niet op voorraad zijn en dat het wat langer ging duren.
7 Maart een mailtje gestuurd hoe het zat en als het nog lang moet duren ik graag mijn geld terug heb.
25 Maart nooit meer iets van ze gehoord.
Ben voor een vriend een speaker aan het bouwen en die wacht nu al 3 maanden.
Nooit zal ik daar nog iets bestellen.
Die kerel heeft niets op voorraad en wacht tot hij een fatsoenlijke order bij de groothandel kan plaatsen.
Denk dat ik het ergens anders ga bestellen en als ik het van hun binnen krijg het terug stuur.
Rob
Rob ongeveer dezelfde ervaring Maar na veel nagels bijten tanden knarsend uiteindelijk mn kassie ontvangenRob Dingen schreef:Hierbij mijn ervaring.
14 Januari een bestelling gedaan.
3 Februari een mail gehad dat de spullen niet op voorraad zijn en dat het wat langer ging duren.
7 Maart een mailtje gestuurd hoe het zat en als het nog lang moet duren ik graag mijn geld terug heb.
25 Maart nooit meer iets van ze gehoord.
Ben voor een vriend een speaker aan het bouwen en die wacht nu al 3 maanden.
Nooit zal ik daar nog iets bestellen.
Die kerel heeft niets op voorraad en wacht tot hij een fatsoenlijke order bij de groothandel kan plaatsen.
Denk dat ik het ergens anders ga bestellen en als ik het van hun binnen krijg het terug stuur.
Rob