Het is misschien even een uitgave, maar het is erg fijne kabel om mee te werken. En in de kleuren kun je het voor jezelf ook wat overzichtelijker houden. Succes met je project!Martin21 schreef:Bedankt voor de tip, ik zet er nu vaart achter! Ik bestel gewoon alle kleuren, komt altijd van pas.
Bekabeling buizenversterker
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bekabeling buizenversterker
Re: Bekabeling buizenversterker
Thanks, ik ga bestellen en kom er op terug. (Hopelijk niet over drie jaar.
)
Fijn dat jullie even meedachten!
Fijn dat jullie even meedachten!
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
