MonoBill 3 met CFB
Moderator: Beheerdersteam
Re: MonoBill 3 met CFB
Ik vind ze zo al heel mooi Bert! Ik weet niet of het perse mooie wordt met poedercoaten 
Re: MonoBill 3 met CFB
Alleen die bovenplaat Bashardbats schreef:Ik vind ze zo al heel mooi Bert! Ik weet niet of het perse mooie wordt met poedercoaten
Dacht aan hoogglans of zijdeglans zwart of een ander kleurtje Groen wat ook voorgesteld is vind ik niet zo mooi
Of anders bordaux rood zoiets staat ook bij zwart van de trafo,s
Die bovenplaat weet ik uit ervaring wordt dof
Re: MonoBill 3 met CFB
Of je zet de bovenplaat netjes in de 2k blanke hoogglans lak. Na uitharden even polijsten en klaar.
Re: MonoBill 3 met CFB
Bordeaux rood en zwart, lijkt wel een beetje de ZBA kleuren van het forum.OpaBert schreef:Alleen die bovenplaat Bashardbats schreef:Ik vind ze zo al heel mooi Bert! Ik weet niet of het perse mooie wordt met poedercoaten
Dacht aan hoogglans of zijdeglans zwart of een ander kleurtje Groen wat ook voorgesteld is vind ik niet zo mooi
Of anders bordaux rood zoiets staat ook bij zwart van de trafo,s
Die bovenplaat weet ik uit ervaring wordt dof
Re: MonoBill 3 met CFB
hannesie schreef:Bordeaux rood en zwart, lijkt wel een beetje de ZBA kleuren van het forum.OpaBert schreef:Alleen die bovenplaat Bashardbats schreef:Ik vind ze zo al heel mooi Bert! Ik weet niet of het perse mooie wordt met poedercoaten
Dacht aan hoogglans of zijdeglans zwart of een ander kleurtje Groen wat ook voorgesteld is vind ik niet zo mooi
Of anders bordaux rood zoiets staat ook bij zwart van de trafo,s
Die bovenplaat weet ik uit ervaring wordt dof![]()
![]()
Nou na het bekijken van wat kleurstalen met mat zwart van die trafo,s erbij
Hebben we een kleur gekozen die bijna gelijk is aan Aluminium
Dus Alles behalve de trafo wordt (aluminium kleur) maar dan in poedercoaten
Ik dacht dat ik nog wat caustic soda had Een heel klein beetje maar
Dus vanmiddag bijhet kruidvat binnen gegaan en na 5 minuten weer naar buiten
Ze hebben wel gootsteen ontstopper maar vloeibaar met beslagen bril en zonder bril kon ik niet lezen wat er in zat
Dus het maar online besteld
Wordt morgen bezorgd
Dan kan ik alles goed schoon en ook scherpe kantjes oplaten eten
Gaatjes worden dan ook iets ruimers en waar schroefdraad inzit draai ik schroeven
Maar het gaat heel mooi worden
Re: MonoBill 3 met CFB
Alles ligt klaar geschuurd en ontbraamt alle krassen welke in zich zitten weg geschuurd
Morgen ochtend breng ik het weg Maar heb nu al moeite met wachten
En ik met mn grote mond Ik heb geen haast , zit nu al op hete kolen
Morgen ochtend breng ik het weg Maar heb nu al moeite met wachten
En ik met mn grote mond Ik heb geen haast , zit nu al op hete kolen
Re: MonoBill 3 met CFB
Ja ik ook BarryBarry2001 schreef:Ben wel erg benieuwd naar het resultaat!
Re: MonoBill 3 met CFB
Nou het poeder werk is geleverd en ik zit nu al m3 m4 m5 boutjes en ringetjes te sorteren
Dus volgende week de CA inbouwen in een kastje
Dus volgende week de CA inbouwen in een kastje
Re: MonoBill 3 met CFB
Dat bedoel ik, ons eerst dagen lekker maken en vervolgens niets laten zien, schandaligHenkjan schreef:
Re: MonoBill 3 met CFB
peterl schreef:Dat bedoel ik, ons eerst dagen lekker maken en vervolgens niets laten zien, schandaligHenkjan schreef:
Re: MonoBill 3 met CFB
Als jullie zo graag mijn m3-m4 m5 bouten moeren ringetjes en schroeven willen zienpeterl schreef:Dat bedoel ik, ons eerst dagen lekker maken en vervolgens niets laten zien, schandaligHenkjan schreef:
Re: MonoBill 3 met CFB
En het ziet er schitterend uit
Vanavond in elkaar schroeven
Re: MonoBill 3 met CFB
Is het een soort van metalic Bert?
Ziet er prachtig uit, vielen de kosten mee of tegen?
Ziet er prachtig uit, vielen de kosten mee of tegen?
Re: MonoBill 3 met CFB
Aaa , daar was het wachten op
Ziet er mooi uit
Nu maar hopen dat alles past,,dikkere laag,,.
Ziet er mooi uit
Nu maar hopen dat alles past,,dikkere laag,,.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15175
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: MonoBill 3 met CFB
Perfect zeg! En zeker niet te dik zodat het gegraveerde volloopt. Tsja, kun je niet tegenaan met de spuitbus 
Re: MonoBill 3 met CFB
Ziet er wel heel mooi uit
Wel nazien of de verschillende delen wel kontakt maken nadat ze aan elkaar geschroefd zijn voor een goeie afscherming.
Anne
Wel nazien of de verschillende delen wel kontakt maken nadat ze aan elkaar geschroefd zijn voor een goeie afscherming.
Anne
Re: MonoBill 3 met CFB
Dankjewel allen voor de complimenten
Ik moest 45€ betalen en mocht gerust nog eens komen
Met wat spuitbussen en die primer had ik zeker net zoveel kwijt geweest
Heb al een kastje in elkaar geschroefd Net mecanon
Anne wat dat elektrisch contact moet ik met kabeltjes doen
Die coating zit overal op en ik ben bang als ik met schuurpapier aan de gang ga op de contact vlakken ik het niet mooier maak
De schroeven maken wel contact misschien wat kartel ringen gebruiken Die karteltjes drukken wel door de lak
Maar dat doe ik als laatste
Ervaring leert dat ik het waarschijnlijk nog wel een keer los schroef om dat ik bijvoorbeeld ergens niet bij kan of dat er een moertje mee draait
Ik heb de foto,s net genomen maar het is te donker voor een goeie foto
Ik moest 45€ betalen en mocht gerust nog eens komen
Met wat spuitbussen en die primer had ik zeker net zoveel kwijt geweest
Heb al een kastje in elkaar geschroefd Net mecanon
Anne wat dat elektrisch contact moet ik met kabeltjes doen
Die coating zit overal op en ik ben bang als ik met schuurpapier aan de gang ga op de contact vlakken ik het niet mooier maak
De schroeven maken wel contact misschien wat kartel ringen gebruiken Die karteltjes drukken wel door de lak
Maar dat doe ik als laatste
Ervaring leert dat ik het waarschijnlijk nog wel een keer los schroef om dat ik bijvoorbeeld ergens niet bij kan of dat er een moertje mee draait
Ik heb de foto,s net genomen maar het is te donker voor een goeie foto
