moet namelijk de hoekbank uit elkaar trekken en de kameropstelling een kwartslag draaien.
Ik reken op een tijd van inspelen, en intussen alvast R1 bepalen. Ik kwam rond 2 ohm uit zonder echt luisteren, maar heb alles in huis.
Heb er zin in, wilde eerst alles netjes maken en met respect voor het origineel ontwerpdetails nog wat aanpassen.
Met die woofer... tja, moet maar gewoon goed komen - heb mijn hoofd maar in het zand gestoken. Met het verkopend forumlid is het niet gelukt, ondanks duidelijke vragen en voorwaarden vooraf gooit hij het op risico van koper. Hij bevestigt dat ik had gesteld dat het alleen om een gebroken korf zou gaan en er van af zou zien als er mechanische problemen waren. Hij vond het afdoende dat hij niet wist dat die er waren, hij was immers geen kenner. Mijn redelijke voorstel 1/3 terug te storten, prijs dus conform mijn eerste bod werd als dringend ervaren en de communicatie werd eenzijdig beëindigd.
Dus... met die woofer... ik wilde de zooi wegflikkeren na zo behandeld te zijn want de F8 kocht ik ook om verder te kunnen. Maar goed... Heb zelfden opgegeven.
Het wordt vast mooi, de woofers zijn gelukkig ook per stuk te koop.