Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar
Links naar nominaties in het nominatie topic: viewtopic.php?f=56&t=29483
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar
En de stembus is gesloten. Iedereen die mee heeft gedaan met zowel nomineren als stemmen bedankt, tot een volgende keer!
Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar
Dit is de uiteindelijke uitslag Barry? Dan mag ik je van harte feliciteren met jouw project, maar dat had ik al gedaan met stemmen. 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar
Bedankt voor alle reacties mensen! Credits voor de eindversterker naar Pjotr met zijn CA ontwerp.
Verder, de versterker staat nog steeds in de woonkamer. Degene die het eerst in de kamer is hier ‘ s ochtends drukt ‘m aan, en zeker nu met de lockdown speelt het de hele dag. Overdag een station of playlist, in de avond nog wel eens vinyl. Vind de VU meters wat dat betreft ook wel geinig, wordt het een beetje dynamisch van als je eens de kant van de versterker op kijkt.
Klank, ik zou het willen omschrijven als neutraal, gaat met alle muzieksoorten goed. Heb verschillende buizenversterkers in de kamer gehad, die toch vaak wel een sausje over de muziek gieten, hoeft niet negatief te zijn overigens. Power zat, komt hier een enkele keer met film kijken tot half voluit, daarboven gaat het echt al erg hard..
Qua looks, heb geprobeerd 80’s stijl er een beetje in te krijgen. Grote knoppen, wat opzichtig, verlichte aanwijzing. Heb tot 3 keer toe overigens zowel het backlight van de VU meters als de led’s
achter de signaal pcb’s teruggedraaid
dan lijkt het op de labtafel wel ok, in de woonkamer met schemerlicht ging het veel te gek, maar nu is het helemaal goed.
Ben blij van alle losse kastjes af te zijn, alles mooi compact geïntegreerd zo.
Nogmaals dank allen, ik hoop van jullie mooie fraaie originele bouwsels te zien en als het meezit te horen dit jaar!
Verder, de versterker staat nog steeds in de woonkamer. Degene die het eerst in de kamer is hier ‘ s ochtends drukt ‘m aan, en zeker nu met de lockdown speelt het de hele dag. Overdag een station of playlist, in de avond nog wel eens vinyl. Vind de VU meters wat dat betreft ook wel geinig, wordt het een beetje dynamisch van als je eens de kant van de versterker op kijkt.
Klank, ik zou het willen omschrijven als neutraal, gaat met alle muzieksoorten goed. Heb verschillende buizenversterkers in de kamer gehad, die toch vaak wel een sausje over de muziek gieten, hoeft niet negatief te zijn overigens. Power zat, komt hier een enkele keer met film kijken tot half voluit, daarboven gaat het echt al erg hard..
Qua looks, heb geprobeerd 80’s stijl er een beetje in te krijgen. Grote knoppen, wat opzichtig, verlichte aanwijzing. Heb tot 3 keer toe overigens zowel het backlight van de VU meters als de led’s
achter de signaal pcb’s teruggedraaid
Ben blij van alle losse kastjes af te zijn, alles mooi compact geïntegreerd zo.
Nogmaals dank allen, ik hoop van jullie mooie fraaie originele bouwsels te zien en als het meezit te horen dit jaar!

