Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie

Wat is volgens jou de ZBA versterker van het jaar 2020?

Peiling eindigde op zo 28 feb 2021, 14:16

Barry2001: Geintegreerde CA versterker (Lock Down)
11
42%
Piet 1950: Gewichtige 6C33C-B stereo versterker
7
27%
peterl: KT120 SE met Trans Technologie
6
23%
Pjotr: Composiet versterker MK1-V2
2
8%
 
Totaal aantal stemmen: 26

Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door Barry2001 »

Links naar nominaties in het nominatie topic: viewtopic.php?f=56&t=29483
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door Barry2001 »

Nog een week stemmen :bakkie:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door Barry2001 »

Laatste stemdag
stemmen.jpg
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door Barry2001 »

En de stembus is gesloten. Iedereen die mee heeft gedaan met zowel nomineren als stemmen bedankt, tot een volgende keer!
Gebruikersavatar
peterl
Berichten: 2418
Lid geworden op: za 08 aug 2020, 18:10
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door peterl »

Dit is de uiteindelijke uitslag Barry? Dan mag ik je van harte feliciteren met jouw project, maar dat had ik al gedaan met stemmen. :proost:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door pappaleo »

Gefeliciteerd, Barry!
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door Shadow »

Gefeliciteerd Barry!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door ray5150 »

n080.gif
n080.gif (44.45 KiB) 924 keer bekeken
De felicitaties zijn voor Barry !
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door Kappa7 »

Terechte winnaar Barry vanharte.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door Pjotr »

Gefeliciteerd! Afbeelding
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door Henkjan »

:proost:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Versterker van het jaar 2020 - stemmen maar

Bericht door Barry2001 »

Bedankt voor alle reacties mensen! Credits voor de eindversterker naar Pjotr met zijn CA ontwerp.
Verder, de versterker staat nog steeds in de woonkamer. Degene die het eerst in de kamer is hier ‘ s ochtends drukt ‘m aan, en zeker nu met de lockdown speelt het de hele dag. Overdag een station of playlist, in de avond nog wel eens vinyl. Vind de VU meters wat dat betreft ook wel geinig, wordt het een beetje dynamisch van als je eens de kant van de versterker op kijkt.
Klank, ik zou het willen omschrijven als neutraal, gaat met alle muzieksoorten goed. Heb verschillende buizenversterkers in de kamer gehad, die toch vaak wel een sausje over de muziek gieten, hoeft niet negatief te zijn overigens. Power zat, komt hier een enkele keer met film kijken tot half voluit, daarboven gaat het echt al erg hard..
Qua looks, heb geprobeerd 80’s stijl er een beetje in te krijgen. Grote knoppen, wat opzichtig, verlichte aanwijzing. Heb tot 3 keer toe overigens zowel het backlight van de VU meters als de led’s
achter de signaal pcb’s teruggedraaid :mrgreen: dan lijkt het op de labtafel wel ok, in de woonkamer met schemerlicht ging het veel te gek, maar nu is het helemaal goed.
Ben blij van alle losse kastjes af te zijn, alles mooi compact geïntegreerd zo.
Nogmaals dank allen, ik hoop van jullie mooie fraaie originele bouwsels te zien en als het meezit te horen dit jaar! :D
Plaats reactie

Terug naar “Projecten van het jaar”