3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Tsja. Als je andere voetjes onder je apparatuur moet gaan schroeven om de geluidskwaliteit wat op te krikken, is er toch iets niet helemaal jofel in het ontwerp... 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Je tilt ze naar een hoger niveau Ray. Snap dat dan 
Mooi dat het weer werkt Walt!
Mooi dat het weer werkt Walt!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Alleen onder de draaitafel...
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Onder een streamer Brooklyn bridge.
Dit zijn wasmachine dempers, is best behoorlijk goed hoorbaar.
Dit zijn wasmachine dempers, is best behoorlijk goed hoorbaar.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat geloof ik best, je wasmachine zal nu wel flink door resoneren.hannesie schreef:was.PNGOnder een streamer Brooklyn bridge.![]()
Dit zijn wasmachine dempers, is best behoorlijk goed hoorbaar.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als je Ray mag geloven dan is er iets niet helemaal jofel in het ontwerp van die streamer.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik zal hem het nog eens vragen, hij was er stellig van overtuigd, dus ja, ik heb het zelf niet gehoord, die Corona is ook weer een dwarsligger.
Normaal kan ik het aardig met hem eens zijn, het zijn/blijven duistere tijden.
Normaal kan ik het aardig met hem eens zijn, het zijn/blijven duistere tijden.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Lijkt me best leuk om te zie hoe je die onder je CD speler monteert.pappaleo schreef:Ik heb deze:
41.jpeg
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb ze onder mijn speakers. Toen ik mijn post plaatste was het woord "CD speler" nog niet gevallen.
Laatst gewijzigd door pappaleo op za 30 jan 2021, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Jij had toch ook een papertape streamer ?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Mijn eerste gedachte was dat je een Tickertape bedoelde.
Maar daar zal ik wel naast zitten.
Maar daar zal ik wel naast zitten.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik? Papertape?Pjotr schreef:Jij had toch ook een papertape streamer ?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ook wel bekend als ponsband:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ponsband
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ponsband
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dan had je het dus blijkbaar niet over mij. 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ohw sollie 
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Lijkt me iets voor in een (pa)pierement
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Als er een stadbus overheen rijd, is het een expirement. 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ben ook nog steeds aan het testen met de slow versus sharp rolloff van de DAC, ik kom toch steeds op sharp uit. Ik heb het idee dat ik dan meer 1:1 hoor wat er op de opname staat.
Gr. Walter
Gr. Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Was je bij de opname dan?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het klinkt voor mij alsof er een dun laagje overheen zit die het geluid wat minder zuiver maakt op de stand slow.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
In afwachting van de Harmonix voetjes, heb ik nog twee setjes Alto Extremo voetjes via MP erbij gekocht (ouder type). Ik heb van dit merk al 1 setje in gebruik dat gaf goede resultaten. Werking kun je hier zien:
https://highend-electronics.com/product ... remo-lyd-i
Het eerste plan van aanpak is beide versterkers en de DAC op Alto Extremo voetjes, de Harmonix voetjes ga ik denk ik onder de Grimm clock proberen.
Groetjes Walter
https://highend-electronics.com/product ... remo-lyd-i
Het eerste plan van aanpak is beide versterkers en de DAC op Alto Extremo voetjes, de Harmonix voetjes ga ik denk ik onder de Grimm clock proberen.
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De Alto extremo voetjes zijn ook binnen:
Geinig toch zo al die houten doosjes!
Gr. Walter
Geinig toch zo al die houten doosjes!
Gr. Walter
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
waarom hangen we apparatuur eigenlijk niet op als het ontkoppelen zo belangrijk zou zijn?
