In afwachting van de trafo's had ik afgelopen weekend wat staalplaat en rvs besteld.
Tot mijn verbazing werd het vandaag al bezorgd

Uiteindelijk moet geheel op een rvs plaat van 3mm gemonteerd worden.
Om te oefenen met boren/ponsen heb ik een extra staalplaat mee besteld.
Vanavond even alle weerstanden en elco's erbij gepakt. Denk dat ik alles heb.
Zal deze week een begin maken met solderen.
Wat ik tekort kom kan ik dan alsnog bij bestellen.
Heeft er iemand tips voor een houten ombouw voor de behuizing?
Omdat ik alleen vanaf plaatjes kan bestellen hebt ik geen idee wat mooi en praktisch is.
Hieronder wat foto's voor de beeldvorming.
Groet, Roy

- De "bekende" print

- Wat mooie stukjes staalplaat

- In ieder geval genoeg ruimte

- Weerstandjes :)