Ik heb zo'n buurvrouw gehad toen ik nog in Rijswijk woondeFR_Aad schreef:Denk dat ze best matchen bij een bank met tijgerprint en veel marmer decor.hannesie schreef:Heb dan wel de indruk dat de smaken behoorlijk verschillen.
de "Liionidas" open baffle.
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: de "Liionidas" open baffle.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Ze zijn niet van mij maar van iemand op de Lii-audio Facebook groep.Sjoerd79 schreef:Wat een vakwerk hardbats.Hebben die 'dikke' ringen geen invloed op het afstraalgedrag? Ik probeerde de baffle zo vlak mogelijk te houden. Door ze in te frezen.
En die hoorn is al jaren een natte droom sinds ik naast een paar avantgardes stond. Maar die kon ik (net) niet betalen
Zelf heb de baffles ook vlak en de drivers flush of rear mounted.
Die hoorns oogt wel leuk maar ik vraag me af of het beter klinkt kan de S10 in een normale baffle. Tevens kreeg ik al een afkeurende blik van de wederhelft
Re: de "Liionidas" open baffle.
Aha, Dan heeft diegene flink zitten houtbewerken 
Ik heb gelukkig alleen last van de akoestiek en minder van de waf factor op zolder
Ik heb gelukkig alleen last van de akoestiek en minder van de waf factor op zolder
Re: de "Liionidas" open baffle.
Willard zou, met de Oris hoorn, wel eens op weg kunnen zijn naar het "ultieme systeem".
Het is een paar jaren geleden dat ik bij Bert ben geweest maar die hoorns zijn echt indrukwekkend.
Zou hier graag een keer de Silver 8 in horen omdat die ook 8 inch is.
Wat betreft FR drivers, de AER BD die hier in huis is geweest moet het, naar mijn mening , afleggen tegen de Silver 10.
mvgr. Leon
Het is een paar jaren geleden dat ik bij Bert ben geweest maar die hoorns zijn echt indrukwekkend.
Zou hier graag een keer de Silver 8 in horen omdat die ook 8 inch is.
Wat betreft FR drivers, de AER BD die hier in huis is geweest moet het, naar mijn mening , afleggen tegen de Silver 10.
mvgr. Leon
Re: de "Liionidas" open baffle.
Knap gemaakt wel ja!hardbats schreef:Dit is toch een knappe speaker al zeg ik het zelf
FB_IMG_1611579598580.jpg
Re: de "Liionidas" open baffle.
Voordeel van zo'n toeter is dat het rendement enorm omhoog gaat. Voor hetzelfde geluidsniveau hoeft de luidspreker veel minder te werken wat vervorming door grotere uitslagen beperkt.hardbats schreef:...Die hoorns oogt wel leuk maar ik vraag me af of het beter klinkt kan de S10 in een normale baffle. Tevens kreeg ik al een afkeurende blik van de wederhelft
Re: de "Liionidas" open baffle.
Eindelijk, mijn Lii W-15 zijn geleverd
Toch niet!!! In plaats van mijn langverwachte set W-15 (september besteld, bij aankomst zwaar beschadigd) heeft men nu 4 F-15 drivers laten bezorgen 
Re: de "Liionidas" open baffle.
Das niet handig :/
Had je al gemaild met ze?
F15 is ook leuk, maar geen vervanger voor W15 natuurlijk.
En wat Henkjan inderdaad zegt, ze zijn logistiek nog niet de sterkste
maar ervaring leerd dat ze wel alles netjes willen verhelpen.
Had je al gemaild met ze?
F15 is ook leuk, maar geen vervanger voor W15 natuurlijk.
En wat Henkjan inderdaad zegt, ze zijn logistiek nog niet de sterkste
Re: de "Liionidas" open baffle.
Ik heb al een paar F-15's. Ik geloof niets meer van de excuses dat de drivers begin december door de douane bij de Duitse grens werden tegengehouden, volgens Leo van Lii. Op de poststempel van DHL staat namelijk de DHL verzenddatum uit Karlsruhe van 26-10-2020! Uiteraard nog steeds van de verkeerde drivers.
Heb maar even drie keer ruim ingeademd en meneer Leo een mail gestuurd wanneer ik nu mijn W-15 kan verwachten en hij dit zooitje ophaalt...
Heb maar even drie keer ruim ingeademd en meneer Leo een mail gestuurd wanneer ik nu mijn W-15 kan verwachten en hij dit zooitje ophaalt...
Re: de "Liionidas" open baffle.
Hoi Dirk, balen dit.
De ervaring is dat ze het wel regelen, maar dit duurt wel lang.
Succes nog even.
De ervaring is dat ze het wel regelen, maar dit duurt wel lang.
Succes nog even.
Re: de "Liionidas" open baffle.
Dat is wel een sombere fout
had je trouwens 4 stuks W15 besteld?
had je trouwens 4 stuks W15 besteld?
Re: de "Liionidas" open baffle.
Dank allen voor het hart onder de riem
Ik had een paar (dus 2) F-15 en W-15 besteld. De F-15's waren er vrij vlot. De W-15's (woofers) is het, lange, wachten op. Te meer daar het eerste paar volledig vernield aankwam.
Of ik de 4 F-15's mag houden, geen idee. Tot nu toe nog geen bericht vanuit Lii....
Of ik de 4 F-15's mag houden, geen idee. Tot nu toe nog geen bericht vanuit Lii....
Re: de "Liionidas" open baffle.
Als het goed is heb je ondertussen al wel contact met ze?Dirk II schreef:Dank allen voor het hart onder de riemIk had een paar (dus 2) F-15 en W-15 besteld. De F-15's waren er vrij vlot. De W-15's (woofers) is het, lange, wachten op. Te meer daar het eerste paar volledig vernield aankwam.
Of ik de 4 F-15's mag houden, geen idee. Tot nu toe nog geen bericht vanuit Lii....
Re: de "Liionidas" open baffle.
Jazeker, zojuist mailen ze dat de W-15's verstuurd zijn met DHL. Voor het eerst na herhaaldelijk verzoek, met een tracking nummer dat (nog) niet werkt .
Geen excuses, geen lang verhaal, alleen dat het verstuurd is met DHL en T&T
Geen excuses, geen lang verhaal, alleen dat het verstuurd is met DHL en T&T
Re: de "Liionidas" open baffle.
Het schijnt nogal vaak fout te gaan met het magazijn in Duitsland. Dat is niet eens de fout van Lii-audio zelf.
Een excuses was wel op zn plaats geweest.
Is het terug sturen van de F15 wel goed En makkelijk geregeld?
Een excuses was wel op zn plaats geweest.
Is het terug sturen van de F15 wel goed En makkelijk geregeld?
Re: de "Liionidas" open baffle.
Ze hebben niet gereageerd op mijn vraag wat te doen met de verkeerd geleverde F-15's als ook de kapotte W-15's...
Re: de "Liionidas" open baffle.
Klopt, een van de leden was je al voor Beijert, en heb ik die al toegezegd, MITS ik ze niet terug hoef te sturen 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: de "Liionidas" open baffle.
die werken toch voor hun? dan is het dus hun fout.hardbats schreef:Het schijnt nogal vaak fout te gaan met het magazijn in Duitsland. Dat is niet eens de fout van Lii-audio zelf.
....
Re: de "Liionidas" open baffle.
Waar de fout ligt, daar heb ik vanuit Lii Audio geen antwoord op gekregen anders dan dat ik de uitleg niet geloof, zie mijn post hierboven. Maar zelfs dat kan nog anders uitgelegd worden wanneer ik juist geïnformeerd word (dus wel of geen douane oponthoud/warehouse fout). En dat is tot op heden nog niet gelukt...
@beijert, nee ze gaan zeker niet het vuilnisvat in. Krijg ik het antwoord dat ik ze mag houden dan bied ik ze eerst aan een van de leden aan die ik toegezegd heb. Mocht hij er geen belangstelling meer voor hebben dan "gooi" ik ze hier op het forum!
@beijert, nee ze gaan zeker niet het vuilnisvat in. Krijg ik het antwoord dat ik ze mag houden dan bied ik ze eerst aan een van de leden aan die ik toegezegd heb. Mocht hij er geen belangstelling meer voor hebben dan "gooi" ik ze hier op het forum!
Re: de "Liionidas" open baffle.
Hun fout hoeft niet, verantwoordelijkheid wel.Henkjan schreef:die werken toch voor hun? dan is het dus hun fout.hardbats schreef:Het schijnt nogal vaak fout te gaan met het magazijn in Duitsland. Dat is niet eens de fout van Lii-audio zelf.
....
Net als dat de minister verantwoordelijk is voor de fout van de belastingambtenaar in de toeslagenaffaire (die uiteindelijk gewoon zijn werk deed).
Re: de "Liionidas" open baffle.
En nou wil je zeker ook een vergoeding van 30.000 euries ter compensatie?richard schreef:Hun fout hoeft niet, verantwoordelijkheid wel.Henkjan schreef:die werken toch voor hun? dan is het dus hun fout.hardbats schreef:Het schijnt nogal vaak fout te gaan met het magazijn in Duitsland. Dat is niet eens de fout van Lii-audio zelf.
....
Net als dat de minister verantwoordelijk is voor de fout van de belastingambtenaar in de toeslagenaffaire (die uiteindelijk gewoon zijn werk deed).
