Hallo forum,
Kan ik een Intertechnik tritec spoel 7X0,8 8,2mH afwikkelen tot 6,4mH of zijn deze ´gebakkeń of gelijmd?
Alvast dank
Peter
Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen
Volgens mij kun je die prima afwikkelen, maar de geleider schoon maken en solderen is lastiger met tritec.
Re: Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen
Dank voor de info, schoon branden heb ik al gedaan met gewoon spoelen draad.
Ik durf dat wel aan
Ik durf dat wel aan
-
carolus
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 62
- Lid geworden op: za 17 mar 2007, 19:46
- Locatie: Brussel Pajottenland
Re: Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen
Mooi gedaan Peter.peterhenk schreef:.... schoon branden heb ik al gedaan ..... Ik durf dat wel aan
Doe ook (eventueel):
1°) Afwikkelen ... 2°) meten ..... 3°) kleine aftakking solderen .... 4°) terug het (verloren) einde opwikkelen & verstevigen ... 5°) eindmeting etikettering ....
Karel
