Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen

Conventionele filters zonder actieve elektronica.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
peterhenk
Berichten: 287
Lid geworden op: do 24 apr 2008, 8:29
Locatie: Leiden

Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen

Bericht door peterhenk »

Hallo forum,

Kan ik een Intertechnik tritec spoel 7X0,8 8,2mH afwikkelen tot 6,4mH of zijn deze ´gebakkeń of gelijmd?

Alvast dank
Peter
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen

Bericht door Shadow »

Volgens mij kun je die prima afwikkelen, maar de geleider schoon maken en solderen is lastiger met tritec.
peterhenk
Berichten: 287
Lid geworden op: do 24 apr 2008, 8:29
Locatie: Leiden

Re: Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen

Bericht door peterhenk »

Dank voor de info, schoon branden heb ik al gedaan met gewoon spoelen draad.

Ik durf dat wel aan
carolus
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 62
Lid geworden op: za 17 mar 2007, 19:46
Locatie: Brussel Pajottenland

Re: Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen

Bericht door carolus »

peterhenk schreef:
.... schoon branden heb ik al gedaan ..... Ik durf dat wel aan
Mooi gedaan Peter.
Doe ook (eventueel):
1°) Afwikkelen ... 2°) meten ..... 3°) kleine aftakking solderen .... 4°) terug het (verloren) einde opwikkelen & verstevigen ... 5°) eindmeting etikettering ....
Karel
peterhenk
Berichten: 287
Lid geworden op: do 24 apr 2008, 8:29
Locatie: Leiden

Re: Afwikkelen Intertechnik tritec spoelen

Bericht door peterhenk »

Ja das slim,

Gaan we doen
Plaats reactie

Terug naar “Filterontwerp & Passieve Filters”