Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Moderator: Beheerdersteam
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Maar zijn wel een klein beetje verschillend en de nieuwe is in het voordeel voor het monteren van de Clingon sensor 
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Hierboven de vorige serie SDX12.
Dit is de huidige serie, behalve dat ie fysiek 5mm hoger is geworden, is er ook plenty ruimte om de Clingon tegen de spreekspoel drager te plakken.
Dus als er iemand nog een SDX12 voor weinig zoekt
Ik ga namelijk er nog ff één bestellen in Duitsland
Dit is de huidige serie, behalve dat ie fysiek 5mm hoger is geworden, is er ook plenty ruimte om de Clingon tegen de spreekspoel drager te plakken.
Dus als er iemand nog een SDX12 voor weinig zoekt
Ik ga namelijk er nog ff één bestellen in Duitsland
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Oef, verleidelijk zo'n woofertje. Jammer dat ie nogal wat litertjes lust. 
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Nou 40 liter noem ik niet veeltoetertje schreef:Oef, verleidelijk zo'n woofertje. Jammer dat ie nogal wat litertjes lust.
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Dat begrijp ik heel goed, maar ik vind mijn 22 liter kastjes eigenlijk al flink.
Nu zul je denken, waarom dan niet 1 van 40 liter? Dat heb ik geprobeerd, maar ik
krijg het laag beter verdeeld, met 2 subs. En om er nu 2 van 40 liter neer te zetten....

Nu zul je denken, waarom dan niet 1 van 40 liter? Dat heb ik geprobeerd, maar ik
krijg het laag beter verdeeld, met 2 subs. En om er nu 2 van 40 liter neer te zetten....
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Ik heb hem trouwens in 26l netto zitten, beetje boosten om lager te komen dan, kan ie wel tegentoetertje schreef:Dat begrijp ik heel goed, maar ik vind mijn 22 liter kastjes eigenlijk al flink.![]()
Nu zul je denken, waarom dan niet 1 van 40 liter? Dat heb ik geprobeerd, maar ik
krijg het laag beter verdeeld, met 2 subs. En om er nu 2 van 40 liter neer te zetten....![]()
Henkjan heeft dezelfde kist voor z’n SDX12 trouwens.
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
En als je er dan nog wat BAF of Baileys wol bij propt...... Overigens is het optische verschil in grootte tussen 25L en 40L helemaal niet zo groot.
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Zo net maar es wat mdf v313 besteld voor 2 dezelfde behuizingen in elkaar te kunnen draaien, nu nog 2 dezelfde drivers
(maar daar wordt aan gewerkt)
Mocht er interesse zijn voor de SDX12 die ik niet ga gebruiken, meld je dan ff per pb, krijg je er een 26l (netto) behuizing bij. Doe ik er nog 3mm mpx omheen, fineren of schilderen mag je zelf doen.
Mocht er interesse zijn voor de SDX12 die ik niet ga gebruiken, meld je dan ff per pb, krijg je er een 26l (netto) behuizing bij. Doe ik er nog 3mm mpx omheen, fineren of schilderen mag je zelf doen.
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Vanmiddag nog es wat in elkaar gezet;
Naadjes zijn niet 100% maar goed dat zien we straks niet meer, verder worden ze lekker zwaar
Naadjes zijn niet 100% maar goed dat zien we straks niet meer, verder worden ze lekker zwaar
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Twee kleine atoombommetjes?Douwe84 schreef:Nice, 2 little boy's
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Precies, klein met een flinke klap.Ronkel schreef:Twee kleine atoombommetjes?Douwe84 schreef:Nice, 2 little boy's
Re: Klein subje bouwen
21,5 kg of zo als ik het internet mag gelovenShadow schreef:Mag ook wel ook, die driver is echt loodzwaar....Douwe84 schreef:Lekker solide hoor
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Netjes. Vond mijn 8 inch met 22mm v313 behuizing al looiig
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Niet te tillen + nogal wat werk om er een geschikte behuizing omheen te bouwen + de reden waarom ik dat graag overlaat aan derden. Zijn gewoon Hilti's boorhamers.
Wel errug benieuwd naar de hoeveelheid splletjes @ 30hz

Wel errug benieuwd naar de hoeveelheid splletjes @ 30hz
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Voetplaten zagen...
Rondom 3cm groter als de sub, afgerond kantje eraan
Rondom 3cm groter als de sub, afgerond kantje eraan
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Loodzwaar, maar super stil in uitslag. Ik vond de kast van de machine tillen zwaar, maar de woofer ook. Die pakt echt niet lekker meer op
Woofer plus kast was 2 mans job, heb handgrepen in het ontwerp geïntegreerd.
