Tja, daarin verschillen we van meningSSassen schreef:
Het beter dan wat ik al heb of minstens net zo goed maar anders wordt hem toch niet topic
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Oriëntatie topic
SSassen schreef:
Als je die Beyma erin zet is deze vorm overigens al lastig omdat die veel breder is...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Oriëntatie topic
Klopt, maar daar kan je ook door Kees even een ronde faceplate voor laten frezen, of de Beyma helemaal kaal inzetten, dus zonder faceplate.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Oriëntatie topic
Nou, ik ben heel benieuwd Sander! Heb in het verleden ooit jou Yellow nogwat, die later een andere naam kreeg, gehoord en waar jij toen niet tevreden over was maar die wel goed klonk
Het kan alleen maar nog beter worden... Of gewoon anders...
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Oriëntatie topic
Ik ken inmiddels een hele hoop luidsprekers maar toen ik deze La Musica zag flikkerde ik van mijn stoelLeeuwarden schreef:Ik hou van strak dus het moet rechthoekig worden. Net als oude Volvo's!
Twee woofers onderin dan de Beyma en daarboven de mid! Beetje zoals deze natte droom van Tony.
Had je deze versie van de next4 van troels trouwens al gezien?
http://www.troelsgravesen.dk/NEXT4-Mark.htm
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Oriëntatie topic
Maar dit is ook een heel goed voorbeeld van dat strak en hoekig mooi is...MechanicalAnimal schreef:Ik ken inmiddels een hele hoop luidsprekers maar toen ik deze La Musica zag flikkerde ik van mijn stoelLeeuwarden schreef:Ik hou van strak dus het moet rechthoekig worden. Net als oude Volvo's!
Twee woofers onderin dan de Beyma en daarboven de mid! Beetje zoals deze natte droom van Tony.![]()
Had je deze versie van de next4 van troels trouwens al gezien?
next-4-mark-1.jpeg
http://www.troelsgravesen.dk/NEXT4-Mark.htm
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Oriëntatie topic
Sorry, maar da’s lelijk, dat trap je in een weekend in elkaar in je hobbyschuur en zo ziet het er ook uit.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Oriëntatie topic
In een weekend betwijfel ik... Het ding is van beton.SSassen schreef:Sorry, maar da’s lelijk, dat trap je in een weekend in elkaar in je hobbyschuur en zo ziet het er ook uit.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Oriëntatie topic
ik zeg: epoxy-projectjeLeeuwarden schreef:In een weekend betwijfel ik... Het ding is van beton.SSassen schreef:Sorry, maar da’s lelijk, dat trap je in een weekend in elkaar in je hobbyschuur en zo ziet het er ook uit.
had iemand hier niet al eens wat (vlgnsmij zelfs een setje OB's) met epoxy (of was dat dik plexiglas) gemaakt?
Re: Oriëntatie topic
S2 van daudio werkt dacht ik ook met die SB woofers waar Sander het over had...Leeuwarden schreef:Yep, Jamo ook heel fraai. C1 ook.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Oriëntatie topic
Dat was een Griek die een ontwerp van Jeroen in plexiglas had gemaakt...MechanicalAnimal schreef:ik zeg: epoxy-projectjeLeeuwarden schreef:In een weekend betwijfel ik... Het ding is van beton.SSassen schreef:Sorry, maar da’s lelijk, dat trap je in een weekend in elkaar in je hobbyschuur en zo ziet het er ook uit.![]()
had iemand hier niet al eens wat (vlgnsmij zelfs een setje OB's) met epoxy (of was dat dik plexiglas) gemaakt?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Oriëntatie topic
mijn god, dat je dat nog weetLeeuwarden schreef:Dat was een Griek die een ontwerp van Jeroen in plexiglas had gemaakt...
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
