Lava L van Intertechnik.de

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
D.A.R.R.Y.L.
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35

Lava L van Intertechnik.de

Bericht door D.A.R.R.Y.L. »

Heeft iemand ervaring met deze kabel?
Beetje duur voor een vluchtig experiment, dus vandaar jullie meningen gevraagd.

Dank en groet,
Ramon
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Lava L van Intertechnik.de

Bericht door voodooless »

Wat verwacht je ervan :? Met dit soort dingen heb ik altijd het idee dat je je geld aan de verkeerde kant aan het uitgeven bent. Als je ergens verbetering in wil brengen met kabel, omdat je niet helemaal tevreden bent, had je dat geld denk ik beter in andere apperatuur kunnen steken imho...
D.A.R.R.Y.L.
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35

Bericht door D.A.R.R.Y.L. »

Wie zegt dat ik ontevreden ben?

Ben gewoon bezig mijn set te complementeren en ben nu al rete tevreden.
Maar heb oude, ranzige bruine speakerdraad liggen die ik wil vervangen om het geheel wat te fatsoeneren en als het nog wat beter gaat klinken (marginale verbetering)dan is dat meegenomen.

Denk niet dat ik met een Marantz CD-7 en een Electrocompaniet ECI4 verbonden door een HMS Sestetto MKII XLR en de Eros MKii van speakerbuilder.net snel op zoek moet naar iets beters.

groetjes,
Ramon
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Nee, oke, dat snap ik ;)

Maar wat verwacht je van deze kabel t.o.v iets van 10 euro/meter (wat imho ook nog een stevige prijs is). Persoonlijk zou het dan toch wel heel erg speciaal moeten zijn om de meerpijs waard te zijn. als je 10 meter nodig hebt, kun je voor het extra geld t.o.z 10 euro/meter toch echt nog wat leuks kopen (400 euro is nu niet echt weinig).
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Als het om dit soort bedragen gaat zou ik toch eerst willen luisteren of het ook brengt wat je ervan verwacht. Je kan de kabel waarschijnlijk niet meer verkopen voor die prijs (reken om minimaal de helft), dus het lijkt me een prijzig experiment.

Canare heeft ook leuke kabels voor niet al teveel geld. 4S8 of 4S11 bijvoorbeeld.
Ik zou ook eens kijken op de tweedehands markt.
D.A.R.R.Y.L.
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35

Bericht door D.A.R.R.Y.L. »

Ik kijk ook op de 2dehands markt.
Het voordeel daarvan is dat je gemakkelijk weer dezelfde prijs kunt krijgen als het niet mocht bevallen.

Mijn keuze is wal ingeperkt door wat onderzoek.
Voorkeuren:
-Kimber 8TC
-Nordost S.P.M. Reference
-Monitor Black&White LS-1202
Plaats reactie